  • Data: 2015-01-22 23:01:52
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 21:47:08 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > W większości przypadków chyba masz rację. Obliczeniówka powinna być
    > na gpu.

    > Chyba też jest problem z architekturami, na każdą kartę trzeba napisać
    > inaczej, aby uzyskać jej maksimum wydajności.

    > ja pomimo że chcę, i by się przydało, to nigdy nie mam na to czasu.

    tez wlasnie nie mam czasu .. ale pozatym to wychodzi chyba na to ze trzeba jednak by
    to przetrenowac, chcąwszy czy nie chcąwszy - duty calls

    mniejszym dylematem niz pytanie czy zajmowac sie java i c++
    > Chyba rozpisałeś to co ja nazywam jednym słowem 'niepotrzebny' :D

    > To potem opisz jakie są pułapki dla początkujących.

    niz opencl, mozliwe ze gdzies na rowni) [i tak ten schemat jest tylko wycinkiem tego
    co mozna prioretyzowac ;\]