  • Data: 2015-01-26 20:15:27
    Temat: Re: python...
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, January 24, 2015 at 9:55:59 PM UTC+1, A. L. wrote:

    > Pieprzenie.

    U nas wyszło 50-60 x dla konfiguracji 2GPU vs 4CPU, ale bez wliczania
    czasu transferu. Algorytm bardzo prosty, pełna równoległość danych.
    Tyle mogę powiedzieć.

    Natomiast wszelkie nieco bardziej zaawansowane algorytmy, gdzie są
    jakieś zależności między iteracjami, nieliniowe dostępy do pamięci
    (np. drzewa, listy wiązane) etc. tną wydajność.

    w.