  • Data: 2015-01-23 23:35:25
    Temat: Re: python...
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, January 23, 2015 at 10:57:27 PM UTC+1, firr wrote:
> [...]
    dosc-szybki-OpenCL-moze-postawic-kwestie-wydajnosci-
    na-glowie,News,58947.html

    > 200-300 to mz bajki gpu nie jest
    > az tyle mocniejsze, mysle ze dobre gpu jest najwyzej kilkanascie razy mocniejsze
    niz dobre cpu przy tym
    > jest tez o wiele badziej podoatne na
    > spowolnienia
    >
    > kilkukrotnie to jednak nie jest malo, (!) - jest to calkiem sporo
    > chyab tez te trudnosci w kodowaniu
    > opencl sa przesadzone, chyba nie jest az tak zle
    > - byc moze nidlugo wykonam jakies testy

    Mnie chodziło m/w o takie porównanie. Bierzemy z 5 algorytmów w miarę
    podatnych na zrównoleglanie. Robimy wyżyłowaną implementację w asemblerze
    na cpu i na gpu. Oczywiście też na cpu równolegle. No i mierzymy czasy.
    Nie wyjdzie 100 razy szybciej na najnowszych teslach czy odpowiednikach
    z konkurencji?