  • Data: 2015-01-24 10:53:24
    Temat: Re: python...
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, January 24, 2015 at 12:17:19 AM UTC+1, firr wrote:
> [...]
    dosc-szybki-OpenCL-moze-postawic-kwestie-wydajnosci-
    na-glowie,News,58947.html

    mocniejsze niz dobre cpu przy tym

    > nie wydaje mi sie.. tak jak mowilem mz raczej to jest zakres kilka-kilkanascie
    razy, (przynajmniej co do ogolnej przepustowosci, moze czytsa arytmetyka bylaby
    szybsza (?) ale czysta arytmetyka jest raczej mniej przydatna -- pewnie mozna
    poszukac info w necie, i moze sam zrobie testy, na razie odpoczywam

    Widziałem kiedyś takie benchmarki. Niestety do szczegółów się nie dokopałem,
    ani nie mam pewności, że były zrobione uczciwie, bo robił producent gpu.
    Niemniej jednak wydajność była rzędu 100-200 razy większa, a konfiguracja
    sprzętowa to 2cpu vs 4gpu.