    From: "AK" <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pytanie z qt
    Date: Fri, 22 Dec 2017 10:22:44 +0100
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

> [...]
    [...]
    > pewne osoby zanizaja standardy wprowadzając
    > w dane miejsce pewne chamskie precedensy
    > - w zaleznosci z kolei od zadanej kultury

    Ble ble ble, picu picu

    Gdzie byles Panie Macku prze te lata gdy (s)fir swiadomie i konsekwenstnie
    rozwalal te grupe zarowno chamstwem jak i niestosowaniem sie do zadnych zasad?

    Siedziales cicho jak trusia, a teraz atakujesz "listonosza" ktory tylko i wylacznie
    mowi
    prawde o indywiduum kryjacym sie pod nickeim fir?.
    Protestowales?, odezwales sie choc slowem ?
    Czy dales sie nabrac na lzawe biadolenia (s)fira a to zarowno o jego problemach
    zdrowotnych (borelioza) czy innych takich jego "socjologicznych zagrywkach" ?

    Tak sie sklada ze "siedze" na newsach 30 lat i spotkalem wielu roznych tego typu
    osobnikow.
    (wspomnijmy chociazby slynnego Experta:)
    (s)fir to albo ich kolejne wcalenie albo kolejny przypadek calkiem w tym
    zawodzie/dziedzinie
    normalnego zaburzenia psychicznego, albo kawal cwaniaka ktory robi to swiadomie i
    konsekwentnie
    po prostu zwyczajnie: z powodu posiadania parszywego charakteru (co tez jest
    delikatnie mowiac
    "anomalia" psychiczna).

    Jest jeden niezmienny test na takie indywidua.
    One _NIGDY_ nie sa w stanie ujawnic sie/wystapic pod swym prawdziwym imieniem i
    nazwiskiem.
    Dlaczego? Bo to sa tak naprawde niedowartosciowane trzorze pokrywajace swe prywatne
    problemy
    taka a nie innna "dzialalnoscia"na usenecie.

    PS: "strategia" nie karmic trolla _nie dziala_ na takie przypadki jak (s)fir czy ten
    drugi jak mu
    tam
    'denat PO/PiS-u'. Dziala tylko i wylacznie jedna metoda, ale.. "wiem ale nie
    powiem".
    Sami na to wpadnijcie, jesli chcecie w ogole ratowac te czy inna kiedys fajna
    usenet-grupe i usunac
    z niej skutecznie takich dupkow jak (s)fir czy 'denat'.

    AK (Adam Karpierz)