  • Data: 2017-12-22 11:47:17
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > Jest ciekawe, dlaczego ktoś, kto od 30 lat" siedzi w newsach", ma małą rodzinną
    firmę świadczącą
    > usługi informatyczne w polskim Tyczynie, uważający się za odpowiedzialną

    Niekoniecznie.
    Spozniam sie, klne "czasem", cieknie mi z nosa i czesto burczy w brzuchu publiczie...
    PS: Niekiedy lubie tez zwyczajnie sie schlac (i to tak ze spie do rana ze stara
    "prostytutka"
    zwana Yamaha Pacific, lub druga: Fender Strat mexico :)

    > i wykształconą osobę...

    FYI. Nie posiadam wyksztalcenia.
    Jestem zwyklym technikiem mechanikiem z praktyka zawodowa
    zaledwie ~1.5 roku jako zwykly robol/tokarz (fakt ze w dziedzienie silnikow
    lotniczych:)

    PS: Co jeszcze Slawciu ? Buty 43, dlugo.... no dobra. Stop

    AK