    From: Marek Borowski <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pytanie z mutexów
    Date: Sat, 29 Jun 2013 11:03:34 +0200
    <kqkrpk$4rc$1@news.task.gda.pl>
    <e...@4...com>

    On 6/28/2013 10:51 PM, A.L. wrote:
    > On Fri, 28 Jun 2013 22:30:48 +0200, Marek Borowski
    > <m...@x...com> wrote:
    >
    > Software od dawna - co najmniej 50 lat - definiowano jako nalozone
    > jedna na drugie warstwy abstrakcyjnych procesorow.
    >
    > Niestety, to poszlo w zapomnienie, i dzisiejsza edukacja w tej
    > dziedzinie odbywa sie na poziomie "mlotek-gwozdz". Co wynika lacno z
    > dyskusji na tej grupie.
    >
    > Podobnie w przypadku programowania wspolbieznego. Po to sie wymysla
    > nowe paradygmaty, aby nie zajmowac sie duperelami. Jak ktos chce, to
    Mam nadzieje "zajmowanie sie" nie jest tozsame z "posiadaniem wiedzy" o
    "tych duperelach". Tak samo dobry kierowca musi miec pojecie o mechanice
    i budowie samochodu.

    > prosze bardzo. Ale daleko sie nei zajedzie programujac systemy
    > wspolbiezne metoda mlotka i gwozdzi.

    Owszem, ale to dziala w obie strony. Kopanie dolka pod kwiatek koparka
    zaprojektowana do pracy w kopalni odkrywkowej tez na dobre nie wychodzi.

    Pozdrawiam

    Marek