  • Data: 2013-06-30 20:20:53
    Temat: Re: pytanie z mutexów
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pamiętnego Fri, 21 Jun 2013 15:10:52 -0700, firr wyjmując peta
    oznajmił:

    > z głupotą jest ten problem ze nawet jak sie jej nie akceptuje to jesli
    > sie z nią styka niestety absorbuje sie ją bo zaczyna stanowic ona stały
    > punkt odniesienia i poniekad zatruwa nawet tych którzy kontaktuja sie z
    > nią z drugiej ręki że tak powiem (dlatego najlepiej by bylo zrobic tak
    > by nie stanowila ona nawet punktu odniesienia)
    >
    > Czuje niestaty jak bardzo olupiła mnie ta grupa w ciagu dłuższego
    > pisania tutaj i szczerze boje sie bardzo by ni utonac w tej glupocie
    > jeszcze bardziej
    >
    > (pytanie jak tu naprawić własną głowe po tych wszystkich traumatyznych
> [...]

    Polecam walnięcie z baranka w ścianę parę razy, może nie będziesz tak
    przymulał na grupie i toczył rozmowę taką jak brnięcie po kolana
    w mule - no chyba że z samym sobą sobie dyskutujesz i wydaje ci
    się że wszystko jest ok.

    --
    Edek