  • Data: 2013-07-01 13:54:05
    Temat: Re: pytanie z mutexów
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pamiętnego Mon, 01 Jul 2013 12:05:05 +0200, Michoo wyjmując peta
    oznajmił:

    > Mogą. Właśnie od "mogą" zależy bardzo dużo jeżeli chodzi o wątki. Jeżeli

    Tak dla rozróżnienia: wątki są w domenie logiki i "mogą" używa się różnie.
    Ja mówię o tym, że niektóre elementy "mogą" być dodane bez zmiany
    głównego algorytmu, co można udowodnić. Ty mówisz o "może" w sensie
    takim jak że deadlock "może" się zdarzyć - co już oznacza zwykły błąd.
    To pierwsze jest kwestią logiki ograniczeń, to drugie kwestią złego
    dowodu lub jego braku.

    > 3 producentów na 2 procesorach plus konsument wymagający po 500
    > jednostek na cykl pracy. Optymalnie ze względu na przepustowość będzie
    > generowanie po 500 jednostek (opóźnienie 1000, ale brak strat na
    > przełączanie). Optymalnie ze względu na czas odpowiedzi będzie dążenie
    > do opóźnienia 750 - jeżeli konsument czeka dłużej to znaczy, ze jest
    > głodzony.

    Nie znałem takiej definicji. Jak się to sprawdza albo dowodzi? Naprawdę
    pytam bo nie wiem.

    A, i odnosiłem się tylko do ostatniego zdania:

    --
    Edek