  • Data: 2013-07-01 15:53:45
    Temat: Re: pytanie z mutexów
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Jul 2013 13:10:30 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

    >Dnia pamiętnego Mon, 01 Jul 2013 11:32:22 +0200, Michoo wyjmując peta
    >oznajmił:

    >Fakt że ładne, ale journal ma widocznie taką politykę, że cytowane
    >prace są tylko w płatnej wersji (albo jestem niemotą i nie potrafię
    >wyklikać przypisów).

    W Computer Jorurnal bezplatne sa artykuly od poczatku wydawanie
    czasopisma do roku XXXX (niestety, nie pamietam ktorego)

    A.L.

    P.S. Tu jest jeszcze jeden papier

    http://www.ece.iupui.edu/~dskim/Classes/ESW5004/jaco
    b,page89-mutual%20exclusion%20solution%20based%20on%
    20binary%20semaphore.pdf