eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingpytanie z mutexów › Re: pytanie z mutexów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-in-01.newsfeed.easynews
    .com!easynews!core-easynews-01!easynews.com!en-nntp-08.dc1.easynews.com.POSTED!
    not-for-mail
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pytanie z mutexów
    Message-ID: <l...@4...com>
    References: <f...@4...com>
    <kq70gf$ngh$1@mx1.internetia.pl>
    <3...@4...com>
    <kq7g4r$a05$1@mx1.internetia.pl>
    <f...@4...com>
    <kqi854$v85$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <kqk43i$sfo$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@4...com>
    <kqkrpk$4rc$1@news.task.gda.pl>
    <e...@4...com>
    <kql1pi$pa6$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: ForteAgent/7.00.32.1200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 48
    X-Complaints-To: a...@e...com
    Organization: Forte Inc. http://www.forteinc.com/apn/
    X-Complaints-Info: Please be sure to forward a copy of ALL headers otherwise we will
    be unable to process your complaint properly.
    Date: Fri, 28 Jun 2013 17:39:07 -0500
    X-Received-Bytes: 3097
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:203901
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 28 Jun 2013 22:13:06 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

    >Dnia pamiętnego Fri, 28 Jun 2013 15:51:14 -0500, A.L. wyjmując peta
    >oznajmił:
    >
    >> On Fri, 28 Jun 2013 22:30:48 +0200, Marek Borowski <m...@x...com>
    >> wrote:
    >
    >>>No wreszcie. Jak sadze dla Michoo bardziej podstawowy jest ten mechanizm
    >>>ktory jest bardziej sprzetowy z czym zreszta sie zgadzam w 100%.
    >>>Niedlugo dojdzie do ze ktos bedzie pisal iz obiekt jest podstawowa
    >>>jednostka przechowywania informacji ;-).
    >
    >A nie para? Dla mnie bardziej para.
    >

    "Para" co?...

    >> Software od dawna - co najmniej 50 lat - definiowano jako nalozone jedna
    >> na drugie warstwy abstrakcyjnych procesorow.
    >>
    >> Niestety, to poszlo w zapomnienie, i dzisiejsza edukacja w tej
    >> dziedzinie odbywa sie na poziomie "mlotek-gwozdz". Co wynika lacno z
    >> dyskusji na tej grupie.
    >>
    >> Podobnie w przypadku programowania wspolbieznego. Po to sie wymysla nowe
    >> paradygmaty, aby nie zajmowac sie duperelami. Jak ktos chce, to prosze
    >> bardzo. Ale daleko sie nei zajedzie programujac systemy wspolbiezne
    >> metoda mlotka i gwozdzi.
    >
    >Take it easy... każdy najpierw musi pokazać, że wie "jak to działa pod
    >spodem", więcej czasami przychodzi później a czasami nigdy. Skutki
    >edukacji, która ma na celu wyjaśnienie "jak to działa" za źródło mając
    >nienajlepiej zrozumianą instrukcję obsługi.

    Jak mialem 16 lat i robilem amatorskie prawo jazdy, to pytania na
    egzaminie ze "sprzetu" mialem: a. Co to jest wartosc cieplna swiecy,
    b. Dlaczego potrzebne sa luzy zaworow, c. Objasnic roznice miedzy
    silnikiem gornozaworowym i dolnozaworowym

    Ju zdawno ludzie doszli do wniosku ze tego KIEOWCA tego nie musi
    wiedziec. Ale MECHANIK musi.

    Na tym polega problem naszej konwersacji. Ty o wartosci cieplnej
    swiecy, ja - jak bezpiecznie dojechac z Warszawy do Szczecina

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: