  • Data: 2013-10-02 15:05:52
    Temat: Re: pytanie o naukę fotografowania
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale to chyba zależy od podręcznika. Chyba, że takich nie ma. Nie wiem,
    > ostatnio się nie szwendam po empikach.

    Oczywiście, ale takie dziś czasy że "wszyscy" chcą "wszystko" na już więc
    popularne podręczniki niczego nie uczą tylko dają gotowe recepty:
    - Ustaw dziecko na plaży na tle słońca i każ mu wyciągnąć rękę w bok
    - Ustaw aparat na statywie w trybie nocny portret
    - Tak manipuluj statywem i dzieckiem aby słońce na ekranie "leżało" na jego
    ręce.
    - Zrób serię zdjęć i wybierz najlepsze
    - Wrzuć na FB, NK czy cokolwiek innego
    - Nie zapomnij podpisać zdjęcia swoim nazwiskiem

    Oczywiście przykład zmyślony, ale dobrze ukazuje zasadę: dajemy gotową
    receptę bez tłumaczenia dlaczego.

    Pozdrawiam
    Ergie