  • Data: 2013-09-26 08:22:53
    Temat: Re: pytanie o naukę fotografowania
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-25 14:54, Ergie pisze:
    > Zapomnij na chwilę o drugiej części zdania które napisałeś. Najpierw
    > naucz się robić zdjęcia które nie wymagają późniejszej obróbki poza
    > ustawieniem balansu bieli.

    Wtedy jest nauka robienia ładnych zdjęć prosto z puszki. Gdy jednak
    pojawia się ambicja osiągnięcia maksimum, nie tędy droga. Choćby spawa
    naświetlania - inaczej się ustawia parametry pod jotpega, inaczej pod rawa.
    Wciąż nie znalazłem jednej zgrabnej książki traktującej kompleksowo
    problem ''robię wszystko jak najlepiej i nie muszę mieć miliona
    dolarów''. Chyba, że coś takiego już się pojawiło.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../