eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriapurpurowe zlotoRe: purpurowe zloto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
    -static.e-wro.net.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: purpurowe zloto
    Date: Mon, 15 Jan 2024 07:02:31 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o9jh1ay3abeq$.36pqny0souqm$.dlg@40tude.net>
    References: <1g9r0n1klsns3.i1762sv3mhgb$.dlg@40tude.net>
    <unjjl3$bej$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <11z9w157aniwv$.eid49618p95c.dlg@40tude.net>
    <unp7in$3oc49$1@news.icm.edu.pl>
    <8nxgdn7hup72$.1a11ip08c0h2t$.dlg@40tude.net>
    <unu275$1750$1@news.icm.edu.pl> <unuasa$sq4$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <a...@g...com>
    <unuu2c$2nv6$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@g...com>
    <uo0imf$5tb6$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <0...@g...com>
    <uo15hg$732j$1@news.icm.edu.pl>
    <2...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
    logging-data="19284";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:iY5sTkDzuS+sOwsQCfdbIrHaV3U=
    sha256:j7wFJgK69onAQVRsVlJxr1eh6jKIlAwslbMaklGCzXs=
    sha1:G2mvCCPhXi1cXMwLDsZmi1TUPxU=
    sha256:WhFC+mou6jNZMN2+9e8uRtr6tj5e87yp1S4VM8PZdMs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49348
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 14 Jan 2024 13:59:53 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:
    > niedziela, 14 stycznia 2024 o 18:27:13 UTC+1 PeJot napisał(a):
    >> W dniu 14.01.2024 o 17:50, Zenek Kapelinder pisze:
    >>> I na podstawie jednej wiazki jaka w zyciu widziałeś jesteś w stanie stwierdzić
    autorytatywnie ze we wszystkich albo w wiekszosci samochodow jest 40 kilogramow
    miedzi w przewodach. Wyglada na to ze wysoki jestes bo jak rozumy rozdawali to dwa
    razy stanałes w kolejce po wzrost i zabrakło czasu na wpisanie całego mózgu. Amen.
    >> "Według
    >> raportu Deutsches Kupferinstitut 2016 [4] w instalacji
    >> elektrycznej samochodów spalinowych obecnie średni
    >> ciężar wiązki wynosi około 35 kg."
    >>
    >> http://pe.org.pl/articles/2019/10/46.pdf
    >> --
    > Aha to juz jest 35 kilogramow wiazei a nie 40 kilogramow miedzi. W
    > wiazkach miedź jest w izolacji. PCV stosunkowo ciezkie jest. Ze
    > zlaczkami itp z piec do siedmiu kilogramowodejdzie na sama
    > izolacje. To pojawia sie ze miedzi będzie dwadziescia kilka
    > kilogramow. Opisałeś ze w samochodach spalinowych. Ciężarówki to
    > tez samochody spalinowe. W nich w przewodzie od akumulatora do
    > rozrusznika może w przewodzie byc kilka kilogramow miedzi ta miedź
    > wejdzie do średniej. W średniej wielkości wspołczesny samochodzie
    > będzie nie więcej niz 15 kilogramow wiazek czyli z 13 kilogramow
    > miedzi. I wiekszosc go będą przewody nisko prasowe i sygnałowe. Do
    > ledowego swiatła stopu albo kierunkowskazów nie potrzeba 2?
    > wystarczy 0,5?. I to bardziej ze względów na wytrzymałość
    > mechaniczna niz elektryczna.

    to pewnie wystarczy 0,5? aluminium :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: