-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l48b0o$46g$2@node2.news.atman.pl> <2...@b...poznan.pl>
<l48f8t$88a$1@node2.news.atman.pl> <l48ob4$u9$1@news.dialog.net.pl>
<2...@b...poznan.pl> <l4968u$go$1@node2.news.atman.pl>
<l49fle$mv$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<52694d09$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<52697183$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<526aafd2$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<526b523f$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<526be50e$0$2279$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<526c2ae5$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<526cafb7$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<526d6558$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <2...@b...poznan.pl>
Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
Date: Mon, 28 Oct 2013 17:14:13 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131027-0, 2013-10-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 113
Message-ID: <526e916c$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.245.183
X-Trace: 1382977900 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2184 83.8.245.183:49208
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5809
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508910
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>>>>> Mam jezdzic 80 na ograniczeniu do 50?
>>>>>>
>>>>>> Tyle, żeby było ok.
>>>>>
>>>>> Zadaje ci proste pytanie i prosze o prosta odpowiedz.
>>>>> Skoro twierdzisz, ze 65-70 to za malo to pytam ile!?!
>>>>
>>>> Jesteś w stanie ogarnąć świat bez użycia cyfr?
>>>> Nie?
>>>> No to jesteś ewidentnym przykładem kogoś, komu trzeba zrobić
>>>> przepis, żeby mógł wyjść z domu, bo inaczej się w życiu pogubi.
>>>>
>>> Hmm, znaczy chcesz dyskutowac na zasadzie - jade szybko i wolno?
>>
>> Mniej więcej - jedziesz dużo szybciej niż większość - jedziesz za
>> szybko, jedziesz dużo wolniej - jedziesz za wolno.
>> Żadne cyfry nie mają tu znaczenia.
>>
> Nawet przyjmując tak absurdalny punkt widzenia, ze sami regulujemy ruch,
> nie ma zadnych ograniczen predkosci itp to i tak jestesmy w punkcie gdzie:
> jedzie kilka pojazdów jedna predkoscia,
Pozostaje pytanie czy aby jadą jedną prędkością, bo ten z przodu postanowił
sobie stworzyć korek.
> Dzis znowu dziwna sytuacja: jade jakies 65 km na godzine ulica
>wyprzedza mnie.
> Znowu jechałem za wolno dla miszcza?
Chyba nie masz wątpliwości?
65 to dobra prędkość, ale tylko na strefę zamieszkania, gdzie chodników nie
ma.....
>> Bo w cyfrach wyraża się limity, których nie akceptuję co do zasady.
>> Wszystko zależy od miejsca, chwili, ruchu, sytuacji.
>> Nic nie zależy od cyferek.
>>
> Mimo wszystko nie sprowadze dyskusji do rozlazłego jechałem szybko, droga
> była ładna a widocznosc dośc dobra.
> Ja lubie konkrety.
Raczej wolisz liczyć zamiast myśleć.
Ale możesz sobie to nazywać jak chcesz.
>>> Ja nie wem jak i gdzie ty jezdzisz, ale naprawde 70 km na godzine w
>>> miescie
>>> na ograniczeniu do 50 to jest predkosc maks 90% uzytkowników ruchu.
>>
>> Jasne.
>> Tylko dlaczego gdy spokojnie jadę sobie setką na Hetmańskiej czy innej
>> Lechickiej, to nie dość że nikogo nie wyprzedzam, ale wręcz to mnie
>> większość wyprzedza?
>
> Pisałem - wyłączajac dwupasmówki.
Ale ja pisałem praktycznie TYLKO o dwupasmówkach, tyle że nie raczyłeś
zrozumieć co czytasz.
> Nic mi sie nie myli. to tobie pomyliły sie dwupasmowe drogi z sytuacjami o
> ktorych ja pisze.
Nic mi się nie pomyliło, to Tobie się myli miasto z wąskimi drogami.
Nie każde miasto to Luboń.
>> No popatrz, a o czym Twoim zdaniem ja pisałem w poście o dużym
>> mieście? O większej liczbie dróg osiedlowych?
>> Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
>
> Jak przeczytasz o czym ja pisałem
O pierdołach jak zwykle.
A już na pewno bez związku z tezą na którą odpowiadałeś.
> Skoro znasz droge przy faktory, to wiesz, ze to zadna dwupasmówka nie
> jest.
Jasne.
I co w związku z tym?
Można tam jechać wolniej niż się da?
Tylko po co?
>>
>>> ale nawet tam raczej nie jezdzi sie szybciej niz 80.
>>
>> Chyba w Twoim kapeluszniczym świecie.
>>
> Tak. moj kapeluszniczy swiat jest jednoczesnie realnym swiatem.
Problem właśnie tym, że to co jest realne dla kapeluszników, jest
ograniczeniem umysłowym tych kapeluszników właśnie.
Ja wierzę, że Wam świat się jawi jako nieustanne zagrożenie, naciśnięcie
gazu również.
Z (Twojego) punktu widzenia rowerzysty może naprawdę 50 km/h to jakakolwiek
prędkość.
Tyle że nie ma to nic wspólnego ze światem realnym i normalnym ruchem.
>>> Gdzie twoim zdaniem w Poznaniu jezdzi sie szybciej na 50?
>>
>> Wszędzie, z wyjątkiem najbardziej wąskich dróżek?
>>
> Nie.
Tak.
Jak masz inaczej, to zmień drogi dojazdu i po kłopocie.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.13 17:16 Cavallino
- 28.10.13 20:00 Budzik
- 28.10.13 20:00 Budzik
- 28.10.13 20:38 Cavallino
- 28.10.13 20:31 Cavallino
- 28.10.13 22:31 Budzik
- 28.10.13 22:31 Budzik
- 29.10.13 06:54 Akarm
- 29.10.13 08:19 Akarm
- 29.10.13 08:23 Andrzej Lawa
- 29.10.13 09:29 Ergie
- 29.10.13 09:39 Ergie
- 29.10.13 10:42 Budzik
- 29.10.13 10:48 Ergie
- 29.10.13 10:56 Miroo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=