eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzewod czujnika ABS - lutować? › Re: przewod czujnika ABS - lutować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news1.cyf-kr.edu.pl!news.nas
    k.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Date: Wed, 23 Jan 2013 00:44:53 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przewod czujnika ABS - lutować?
    References: <kc434i$bvs$1@node1.news.atman.pl> <kdllbe$1rub$1@news2.ipartners.pl>
    <3stLs.1012$pM7.980@fx27.fr7> <kdlq93$1u9o$1@news2.ipartners.pl>
    <50fef124$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <bnFLs.1388$yj5.1217@fx23.fr7>
    In-Reply-To: <bnFLs.1388$yj5.1217@fx23.fr7>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <50ff2475$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1358898293 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1294 85.198.212.230:54359
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:641130
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.01.2013 00:35, AlexY pisze:
    > ToMasz wrote:
    >> W dniu 22.01.2013 11:39, wchpikus pisze:
    > [..]
    >>> Nie ze tragedia, ale jak zawsze sie jezdzilo "z" to "bez" to inne auto..
    >>> No jestem ciekawy czy w swoim aucie tez jezdzisz bez abs..esp mozesz nie
    >>> miec.
    >> z Abs i bez Abs jeździ się tak samo. różnica jest w hamowaniu. bez abs
    >> koła są blokowane i hamują, z abs koła muszą się kręcić wiec hamują dużo
    >> gorzej
    >
    > Mylisz się, blokując koła palisz gumę (mowa o warunkach normalnych bo
    > nie zaznaczyłeś czy na lodzie) i tracisz jej parametry tworzy się wręcz
    > warstwa smarna. Mając ABS nie należy hamować pulsacyjnie bo to
    > przeszkadza komputerowi ABS'u więc jeździ się też inaczej.
    > [..]
    za wikipedią:
    "
    W pewnych sytuacjach system ABS wydłuża drogę hamowania np, gdy na
    nawierzchni o dobrej przyczepności znajduje się cienka warstwa luźna
    (np. liście, piasek, śnieg, błoto). W takiej sytuacji zablokowane koła
    przetarłyby słabą warstwę i nastąpiłoby zwiększenie siły hamowania, a w
    układzie z systemem ABS koło hamuje na warstwie o niższym współczynniku
    przyczepności
    "
    ja śmiem twierdzić (wiem nie wszyscy rozumieją to prawo jednostki) że
    poza czystym asfaltem, lekko mokrym asfaltem, na prostej, gdzie
    wszystkie koła mogą równo hamować, abs wydłuży drogę hamowania.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: