  • Data: 2011-01-13 10:43:42
    Temat: Re: przejechanie pieszego - nietypowe
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 09:50, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:

    > Kolego!
    > Od razu widać, że w wojsku to Ty nie byłeś,
    > bo jakby Cię dowódca "poustawiał" przed strzelaniem, to kałasza w ręku byś
    > nieutrzymał.
    > Opanuj się, bo z powodu szczeniaka doprowadzisz się do nerwicy.

    będzie flejm i polecą plonki ;-) Powiem Ci, że miałem kilku normalnych
    kumpli w wojsku, którzy przed wojem byli czyści (w sensie papierów i
    schorzeń psychicznych), podczas służby byliśmy razem na wartach
    (nienawidziłem tej służby, bo była z ostrymi, ale za to na urlop
    mogłem wyjechać 2 razy w miesiącu (700km)). Jeden tak się zmienił, że
    dostał żółte papiery i wyszedł przed czasem, a drugi się rozwalił na
    warcie, bo się dowiedział, że dziewczyna ma dziecko z jakimś gościem.
    Od tego czasu był zakaz używania telefonów na warcie. Już nawet nie
    będę wspominał o tym, że tak się rozleniwiłem, że jak wyszedłem z
    wojska to ciężko mi się było wziąć do jakiejkolwiek pracy. Kiedy
    wyszedłeś z wojska ? ja 4 lata temu z Giżycka.

    A kałasz był przereklamowany. Chyba, że miałeś amunicję smugową i
    strzelałeś w nocy (nawet nie serią). Wtedy było genialnie ;-)