  • Data: 2009-08-13 21:15:31
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal .

    > Jest jeszcze jeden aspekt. Pocieszam sie, ze jak bede sprzedawal go
    > (pewnie gdziez za dwa sezony) to taka pieczatka z serwisu zrobi dobre
    > wrazenie na kupujacym ;).

    No nie wiem. Dwa sezony to 3-4 serwisy, do których doplacisz
    "za-nic-czego-nie-dasz-rady-zrobic-sam-w-kilkanascie
    -minut" po kilkaset PLN
    za kazdym razem. Widzi mi sie, ze przy duzej dozie szczescia do zaslepionego
    kupujacego, wyjdziesz na zero.

    Tradycyjne Harleye to proste zabawki. Gdybym mial swojego serwisowac w ASO,
    to chyba powinienem to samo robic z Uralcem. No bo czym to sie rózni? Ze w
    jednym popychacze sa regulowane hydraulicznie, a w drugim mam srubki? Ja
    nawet w zasilaniu nie mam wielkiej róznicy. A nawet Ural jest bardziej
    skomplikowany, bo ma dwa gazniki, a nie jeden. U Ciebie zapewne jest wtrysk?
    Z tym doswiadczenia nie mam zadnego, ale to sie chyba nie reguluje co
    8000km, prawda?

    Pozdr,
    Jimmie