  • 1. Data: 2009-08-13 13:11:56
    Temat: przeglady gwarancyjne
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,

    Mam do zrobienia przeglad gwarancyjny Spoststera po 1600km.
    Jestem zaskoczony cena tego przegladu (c.a. 800pln).
    Nie zebym z tego powodu mial sie ciac ale ciekawi mnie czy to dlatego ze
    HD? czy przeglady innych (np. japonczykow) moto tez tyle kosztuja?

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-08-13 15:31:26
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: Marek Borowski <m...@l...com>

    Laphroaig wrote:
> [...]
    > Nie zebym z tego powodu mial sie ciac ale ciekawi mnie czy to dlatego ze
    > HD? czy przeglady innych (np. japonczykow) moto tez tyle kosztuja?

    Nie wiem jak chopperkow, ale cbf1k mnie kosztowal odpowiednio
    po 1000km ~300 PLN
    po 6000km ~500 PLN
    po 12000km ~500 PLN

    Pozdr

    Marek

  • 3. Data: 2009-08-13 15:39:29
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Marek Borowski"
    Mam do zrobienia przeglad gwarancyjny Spoststera po 1600km. Jestem
    zaskoczony cena tego przegladu (c.a. 800pln).

    Co tam osiem stowek - wazne ze masz jezdzaca legende...

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)

  • 4. Data: 2009-08-13 16:13:54
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Laphroaig pisze:
> [...]
    > Nie zebym z tego powodu mial sie ciac ale ciekawi mnie czy to dlatego ze
    > HD? czy przeglady innych (np. japonczykow) moto tez tyle kosztuja?

    W 2005 roku wysłałem kilka zapytań ofertowych do dealerów różnych marek,
    były tam też pytania o koszt pierwszego przeglądu. Odgrzebałem takie
    info w poczcie:

    Yamaha FZ6S - 395 zł
    Suzuki SV 650 S - 550 zł

    Nie wiem na ile to aktualne.

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 5. Data: 2009-08-13 19:55:22
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Paweł Andziak wrote:
    > Yamaha FZ6S - 395 zł
    > Suzuki SV 650 S - 550 zł

    Dzieki,
    No to HD sobie niezle zyczy za serwis legendy :(

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 6. Data: 2009-08-13 19:58:10
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Marek Borowski wrote:
    > Laphroaig wrote:

    > Nie wiem jak chopperkow, ale cbf1k mnie kosztowal odpowiednio
    > po 1000km ~300 PLN
    > po 6000km ~500 PLN
    > po 12000km ~500 PLN

    Czyli podobnie jak pisal Pawel Andziak.
    Nie sadze, zeby mialo znaczenie czy czoper czy cos innego. Widac HD
    przesadzil z cenami.

    Ale za to nastepny przeglad po 8000km :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 7. Data: 2009-08-13 20:07:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > No to HD sobie niezle zyczy za serwis legendy :(

    No wymienia Ci olej i filtr za 140 pln (genuine, cena z Liberatora) i
    swiece za 50 pln (j.w.). 600 policza za robocizne (dokrecenie paru
    srub). Ja bym olal taki serwis.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2009-08-13 20:44:26
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > No wymienia Ci olej i filtr za 140 pln (genuine, cena z Liberatora) i
    > swiece za 50 pln (j.w.). 600 policza za robocizne (dokrecenie paru srub).
    > Ja bym olal taki serwis.

    Dokładnie. Co w tym przeglądzie jest takiego, czego się nie da zrobić
    samemu, nawet będąc prawie totalnym lewusem? Mój Sporciak na oczy nie
    widział autoryzowanego serwisu. Kup Clymera za jakieś 150 PLN i zrób sam.
    Aha. Filtr to jakieś 30PLN za czarny, chyba z 50PLN za chromowany (nie
    pamiętam; mi do szczęścia wystarcza czarny). Syntetyczny olej Orlen jakieś
    32,99PLN/l na (prawie) każdej tankszteli Orlena.

    Pozdr,
    Jimmie
    www.jimmie.motocykle.org

  • 9. Data: 2009-08-13 21:01:07
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Swiety Jimmie wrote:

> [...]
    > pamiętam; mi do szczęścia wystarcza czarny). Syntetyczny olej Orlen jakieś
    > 32,99PLN/l na (prawie) każdej tankszteli Orlena.

    W poprzednich moto robilem to sam ale w tym mam jeszcze gwarancje i
    szkoda by bylo ja utracic. Dlatego sklaniam sie do zrobienia tego w
    serwisie. Ale tak jak liczyl Kuczu, pewnie 70% tej kwoty to robocizna
    policzona po jakis masakrycznych stawkach.

    Jest jeszcze jeden aspekt. Pocieszam sie, ze jak bede sprzedawal go
    (pewnie gdziez za dwa sezony) to taka pieczatka z serwisu zrobi dobre
    wrazenie na kupujacym ;).

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 10. Data: 2009-08-13 21:09:13
    Od: marider <m...@g...pl>

    Swiety Jimmie pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Co w tym przeglądzie jest takiego, czego się nie da zrobić
    > samemu, nawet będąc prawie totalnym lewusem?

    Nie masz pieczatki ASO, chyba ze wyskrobiesz ja sobie z ziemniaka i
    przybijesz stempel w ksiazce serwisowej xD

    Fakt, cena za wymiane filtra i oleju spora ale mozna jak Adam Slodowy -
    "Zrob se sam" ;] Chyba ze od tego traci sie gwarancje a to juz inna sprawa..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki