  • Data: 2009-08-13 21:24:45
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz pieczatki ASO, chyba ze wyskrobiesz ja sobie z ziemniaka i
    > przybijesz stempel w ksiazce serwisowej xD

    Fakt; kiedy kupowałem swojego (miał wtedy ze 2 lata), do głowy mi nie
    przyszło, żeby pytać o książkę serwisową. Nawet nie wiem, czy ją mam gdzieś
    na dnie szuflady. Chyba nie.

    > Fakt, cena za wymiane filtra i oleju spora ale mozna jak Adam Slodowy -
    > "Zrob se sam" ;] Chyba ze od tego traci sie gwarancje a to juz inna
    > sprawa..

    Objawiła mi się właśnie ciekawa prawda o moim postrzeganiu tego tematu.
    Bardziej mnie interesuje gwarancja w służbowym samochodzie, niż we własnym
    Sporciaku.

    Pozdr,
    Jimmie