  • Data: 2009-08-13 21:46:20
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Aug 2009 23:27:47 +0200, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    [...]
    > Ale glownym argumentem jest gwarancja. I pewnie ten pierwszy zrobie i
    > tak, drugi przeglad przypadlby pewnie juz po skonczeniu gwarancji i
    > wtedy bede juz chyba robil to sam, Tez nie jestem skory oddawac kupe
    > kasy li tylko za pieczatke (przy tym pierwszym przegladzie place jeszcze
    > niejako za gwarancje)

    I tam. :-) Raczej za pewność że nie trzeba się będzie wykłócać i straszyć
    UOKiK gdyby chcieli się stawiać. Na szczęście prawo pilnuje żeby producent
    nie mógł jako warunek udzielenia gwarancji stawiać zrobienia przeglądu
    tylko w Autoryzowanym Hiperserwisie i nie trzeba robic laski panu
    derechtorowi. ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik