  • Data: 2009-08-14 10:25:34
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witka egejn

    Powyzsza dyskusja nie zmienila mojej decyzji co do pierwszego,
    gwarancyjnego przegladu. Mimo ceny i zakresu czynnosci, ktory jest do
    zrobienia samemu. Kolejne przeglady sobie daruje.

    Natomiast skoro juz sie udaje na ten przeglad, to moze powinienem
    zwrocic uwage w serwisie na osiagi tego moto.
    I stad kolejne pytanie do uzytkownikow sporciaka 883:
    Jak sie da tym szybko pojechac? Gdzies czytalem, ze 170 km/h.
    Moj jakos tyle nie daje rady. Mam wrazenie, ze 140 to jest to co
    spokojnie da sie tym pojechac a czy wiecej? Nie mowie tutaj o komforcie
    jazdy przy takiej v bo wiadomo ze jest kiepski.
    Ale czy te 170 powinno byc realne? Ma sens skarzyc sie na to w
    serwisie? A moze te 170 to tylko z gorki i osiagniete po 10 minutach
    rozpedzania i lezenia na baku?

    Aha, licznik mam wyskalowany w km/h :)

    --
    pozdr