  • Data: 2009-08-14 09:56:13
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
    news:h637d6$1de$1@news.onet.pl...

    > serwisowke z pieczatkami mozna bez problemu kupic w necie. Do czego
    > chcesz i z jakim przebiegiem chcesz. Od jakiegos czasu ksiazeczki
    > nie sa dla mnie wiarygodne.

    Niby książeczki nie są wiarygodne. Ale jeśli poparte np. fakturami
    albo papierkami z przeglądów [nie polskich, oczywiście] to wiesz, w
    coś trzeba wierzyć.
    Podobnie jak liczniki. Sam ostatnio byłem u elektromechanika i przy
    mnie przyjechało trzech klientów z różnymi licznikami wymontowanymi z
    aut - do "korekty". A byłem w warsztacie może ze dwa kwadranse.

    A poza tym - wiadomo, wiarygodny powinien być sprzedawca. I to na
    tyle, że nawet, jeżeli odnajdę jakąś lukę w jego bajeczce, wątpliwości
    rozstrzygnę na jego korzyść.
    In dubio pro reo, nie Mariuszu i Leszku?

    ATSD jakby mnie było stać na motocykl prawie nowy, to w czasie
    obowiązującej gwarancji jeździłbym do ASO czy innego serwisu, choćby
    dla wykrycia ewentualnych niedoróbek montażowych. Bo na kopanie się z
    koniem przy nieuznaniu gwarancji, bo nie korzystałem z ASO to nie
    miałbym potem siły. Oczywiście, wiem, że nie mają prawa... Nowe
    sprzęty mają plusy dodatnie i plusy ujemne, jak widać.

    --
    Jasio
    vx etz