  • Data: 2009-08-13 21:01:07
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swiety Jimmie wrote:

    > Dokładnie. Co w tym przeglądzie jest takiego, czego się nie da zrobić
    > samemu, nawet będąc prawie totalnym lewusem? Mój Sporciak na oczy nie
    > widział autoryzowanego serwisu. Kup Clymera za jakieś 150 PLN i zrób sam.
    > Aha. Filtr to jakieś 30PLN za czarny, chyba z 50PLN za chromowany (nie
    > pamiętam; mi do szczęścia wystarcza czarny). Syntetyczny olej Orlen jakieś
    > 32,99PLN/l na (prawie) każdej tankszteli Orlena.

    W poprzednich moto robilem to sam ale w tym mam jeszcze gwarancje i
    szkoda by bylo ja utracic. Dlatego sklaniam sie do zrobienia tego w
    serwisie. Ale tak jak liczyl Kuczu, pewnie 70% tej kwoty to robocizna
    policzona po jakis masakrycznych stawkach.

    Jest jeszcze jeden aspekt. Pocieszam sie, ze jak bede sprzedawal go
    (pewnie gdziez za dwa sezony) to taka pieczatka z serwisu zrobi dobre
    wrazenie na kupujacym ;).

    --
    pozdr
    Laphroaig