  • 31. Data: 2009-08-14 09:28:16
    Temat: Re: protest A2
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h639qv$7dc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    >
    > Patrząc na długość tekstu to nie ma ich proporcjonalnie więcej niż u 99%
    > innych tu piszących.

    Może czytamy inne wątki, bo ja nie odnoszę takiego wrażenia.

    Ale gdyby nawet - to po co?

    pozdrogreg

  • 32. Data: 2009-08-14 09:54:34
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk"

    > Niekoniecznie. Można po prostu stwierdzić, że jest ta sama stawka dla
    > obu kategorii.

    to wtedy kierowcy samochodow bardzo by sie ucieszyli:

    Art. 37e. 1. Wysokość opłat za przejazd autostradą, o których mowa w art.
    37a ust. 3, nie może przekraczać stawek maksymalnych za przejazd 1 km
    autostrady dla kategorii pojazdów, określonych w załączniku do ustawy.

    --
    ania

  • 33. Data: 2009-08-14 10:15:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    >
    > Patrząc na długość tekstu to nie ma ich proporcjonalnie więcej niż u 99%
    > innych tu piszących.

    tajest! houk!

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 34. Data: 2009-08-14 11:40:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Ale gdyby nawet - to po co?
    > pozdrogreg

    Nigdy w życiu nie zakląłeś jak Cię ktoś wkurwił? Tynoweź...

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2009-08-14 13:34:24
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nigdy w życiu nie zakląłeś jak Cię ktoś wkurwił? Tynoweź...

    Hej,
    Podejrzewam że tacy ludzie nie istnieją...
    Ale .. co innego rzucić przecinkiem K** dla podkreslenia grozy sytuacji albo
    wyrażenia stanu wzburzenia emocjonalnego, a co innego posługiwać sie
    rynsztokowym językiem używanym przez żuli.
    I to jeszcze na forum publicznym...

    Niektórzy jeszcze pamiętają że przecież 11 letnie dzieci czytają tego foruma
    ;p

    Podejrzewam że kolega chciał zwrócić uwagę na tą subtelną róznice.Od co.

    Pozdr.
    Tomek
    VFRanek

  • 36. Data: 2009-08-14 15:35:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Viking" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Podejrzewam że tacy ludzie nie istnieją...

    Jednego znam.

    > Ale .. co innego rzucić przecinkiem K** dla podkreslenia grozy sytuacji
    > albo wyrażenia stanu wzburzenia emocjonalnego, a co innego posługiwać
    > sie rynsztokowym językiem używanym przez żuli.

    Tzn? Co innego? Bo nie rozumiem. I co oznacza sformułowanie: "rynsztokowym
    językiem używanym przez żuli." Tego też nie rozumiem. Czym się różni kurwa
    rzucona przez profesora od kurwy rzuconej przez żula? I kto to jest według
    Ciebie żul? I czy Ty w różnych dziwnych okolicznościach, kiedy np. pijesz
    przez kilka dni, leżysz na ulicy bo akurat dostałeś zawału, idziesz ulicą
    brudny bo ochlapał Cię przejeżdżający autobus nie jesteś czasem postrzegany
    przez innych jako żul? Przemyśl to.

    > I to jeszcze na forum publicznym...

    Co to zmienia? Mam se w domu do ściany kurwami rzucać? :-)

    > Niektórzy jeszcze pamiętają że przecież 11 letnie dzieci czytają tego
    > foruma ;p

    To niech się uczą. Przyda im się to w życiu.

    > Podejrzewam że kolega chciał zwrócić uwagę na tą subtelną róznice.Od co.

    Nie mówi się 'od co', ino 'od czego' :-)

    --
    Grzybol

  • 37. Data: 2009-08-14 15:47:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Czym się różni kurwa rzucona przez profesora

    "kurwa, ależ ta dygresja strywializowała całe podzadanie"

    > od kurwy rzuconej przez żula?

    "Kurwa, Stasiek, kurwa, ty wiesz, że ten cfel jebany Heniek, kurwa,
    dostał w pierdol, kurwa, od tej jebanej cioty Gieńka, kurwa i nawet mu,
    kurwa, nie pórbował odjebać nazad? co za pierdolony chuj, kurwa"

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 38. Data: 2009-08-14 16:44:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w pierdol, kurwa, od tej jebanej cioty Gieńka, kurwa i nawet mu, kurwa,
    > nie pórbował odjebać nazad? co za pierdolony chuj, kurwa"

    Kurwa pozostała ta sama. Zmieniły się tylko wyrazy pomiędzy kurwami. To
    niczego nie zmienia w samym używaniu kurwy. (tu oczywiście dwuznaczność:-)

    --
    Grzybol

  • 39. Data: 2009-08-14 16:47:59
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kurwa pozostała ta sama. Zmieniły się tylko wyrazy pomiędzy kurwami. To
    > niczego nie zmienia w samym używaniu kurwy. (tu oczywiście dwuznaczność:-)

    pewnie, że została ta sama. nawet w tym samym miejscu, ale oddźwięk jest
    inny i jest tylko raz, a nie przed każdym przecinkiem.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 40. Data: 2009-08-14 16:59:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > pewnie, że została ta sama. nawet w tym samym miejscu, ale oddźwięk jest
    > inny i jest tylko raz, a nie przed każdym przecinkiem.

    W moim tekście była tylko jedna.

    --
    Grzybol