  • 1. Data: 2009-08-12 12:51:28
    Temat: jaka instalacja 6-12 V w starej giilerze?
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    Witam,
    Koles zadał mi takowe pytanie dziś i nie umiałem odpowiedzieć. Ma
    starenka gillere chyba 80 ccm ktora kiedys zwiozl z niemcowni. W
    dobrym oryginalnym stanie choc ma juz ze 30 lat. Dzis ja uruchomil bo
    chce wystawic na sprzedaz i stwierdzil ze trza baterie nowa. I teraz
    zagwozdka. Zarowki ma 6v a w sklepie mu powiedzieli ze stare aku ktore
    przyniosl na pewno jest 12 V. Mozliwe to to?

    pzdr
    krzychut

  • 2. Data: 2009-08-12 12:56:31
    Temat: Re: jaka instalacja 6-12 V w starej giilerze?
    Od: "Piotr Szydlowski" <p...@y...com>

> [...]
    >zagwozdka. Zarowki ma 6v a w sklepie mu powiedzieli ze stare aku ktore
    >przyniosl na pewno jest 12 V. Mozliwe to to?

    niech policzy ile jest celi/korków jak 3 to 6V jak 6 to 12V

    pozdr.
    Piotr