  • 1. Data: 2009-08-12 17:50:21
    Temat: Jaki pokrowiec na motor ?
    Od: player <b...@g...pl>

    Witajcie,

    Grupę czytam od paru miesięcy, czyli od momentu kiedy zanabyłem GS'a.
    Mam 30 lat, mieszkam w waw i potrzebuje kupić jakiś w miarę solidny
    pokrowiec na moto bo w sezonie GS stoi pod blokiem. Zimą mam garaż.
    Tak wstępnie to przeznaczyłem 200 pln na to. Jakby się to miało okazać
    wyrzuceniem kasy w błoto to trochę mogę dołożyć. Na alledrogo pnizej
    100 jest spory wybór. Znalazem też coś Luisa na moto akcesoriach ceny
    tak od 100 pln do 500. W sklepie 200 i 300 pln ale zapomniałem nazwy
    firmy. Jakaś niemiecka.
    Może ktoś z Was używa takich wynalazków i mógłby coś polecić. Aha
    archiwum googla nie dziala wiec nic nie znalazłem.Napisze jeszcze
    jakie funkcje ma spełniać ten pokrowiec - nie przepuszczać wilgoci,
    oddychać, może być żaroodporny no i zeby wiatr mi go nie pogonił.
    To pozdrawiam i liczę na odzew ;)

    --
    pozdro
    jay

  • 2. Data: 2009-08-12 18:26:54
    Temat: Re: Jaki pokrowiec na motor ?
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 12 Sie, 19:50, player <b...@g...pl> wrote:
    > Mam 30 lat, mieszkam w waw i potrzebuje kupić jakiś w miarę solidny
    > pokrowiec na moto bo w sezonie GS stoi pod blokiem. Zimą mam garaż.

    Z podobną myślą zanabyłem ostatnio takie coś: http://fkn.pl/ik5
    (Oxforda, rozmiar L)

    Długo nie testowałem, ale motocykl po tygodniu stania na upale
    i deszczu na zmianę był suchy i czysty, więc chyba działa.

    Generalnie:
    1. dobrze się układa na motocyklu, bo jest uszyty odpowiednio,
    żeby "zawisnąć" na lusterkach
    2. na dole ma: ściągacze gumowe z przodu i z tyłu, zapinkę
    w okolicach pod silnikiem (ściąganą paskiem parcianym),
    otwory na przewleczenie łańcucha lub innego patentu przy przednim
    kole, więc można moto zabezpieczyć razem z pokrowcem
    4. przez środek ma srebrny pas, który poza tym, że estetycznie
    wygląda,
    to jeszcze powoduje, że się kanapa i bak w upał nadmiernie pod nim nie
    rozgrzewają

    Pozdrawiam,
    --
    dmocho
    FZ6'06

  • 3. Data: 2009-08-12 19:02:25
    Od: Kurczak <m...@g...com>

    Przerabiałem już pokrowiec, moim skromnym zdaniem to zbędny wydatek.
    Jaki by nie był pokrowiec zawsze będzie zbierał wilgoć i jak po
    deszczu wyjdzie słońce to będzie dłużej wysychał.
    Jak jest mokro to wilgoć i tak się zbiera, czasem nawet nie musi padać
    wystarczy zimna noc lub poranna rosa.
    Odpuściłem sobie bo więcej szkody niż pożytku nie mówiąc o zabawie z
    tym związanej.
    Widziałeś kiedyś motocykl niesprawny lub oodany na szrot z powodu
    rdzy?
    Jak masz garaż to tam trzymaj, jak pod chmurką to i tak nic nie
    poradzisz.
    Kiedyś w prl-u to i auta były przez sąsiadów chowane pod plandeką :)

    Odpuść sobie pozdrawiam.

    Kurczak
    GS 500F 2006
    W-wa Ursynów

  • 4. Data: 2009-08-12 19:49:05
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "player" gra ostro:

    > Mam 30 lat, mieszkam w waw....

    To wiele wnosi w kwestii doboru pokrowca. Nie daj Boże ktos ośmieliłby się
    zaproponować jakąś derkę, która pasowałaby dla - za przeproszeniem -
    Kielczanina ;-)
    Ja mam też 30 lat z hakiem (hak 240 miesięcy) i też mieszkam w waw...
    (Wawrzeczno beskidzkie, głęboka prowincja na południu kraju) i ośmielę się
    zaproponować (sory, sory, sory) pokrowiec który zafundowałem sobie zupełnie
    przypadkowo. Wybrałem się w Niedzielę do mniasta na mszę i nie pomne już w
    której świątyni to było - czy Tesco, czy Auchan, ale pamiętam, że kosztował
    30złociszy. Materiał nieprzemakalny, solidny, ze ściągaczem na dole,
    trójkolorowy, estetyczny (produkcji bodajże włoskiej). Sprawuje się
    znakomicie, z czystym sercem mogę polecić.

    Pozdrawiam Johnny

    P.s. Nawet gdzieś mam fotki mojej laluni okutanej w/w pokrowcem. Jak Ci
    będzie bardzo zależeć to mogę odnaleźć i wstawić na fotosika.

  • 5. Data: 2009-08-12 20:33:44
    Od: player <b...@g...pl>

    On 12 Sie, 21:49, "johnny" <j...@p...pl> wrote:

    > To wiele wnosi w kwestii doboru pokrowca.

    No wiem ;)

    > Nie daj Boże ktos ośmieliłby się
    > zaproponować jakąś derkę, która pasowałaby dla - za przeproszeniem -
    > Kielczanina ;-)

    Tak tylko chciałem napisać 2 słowa o sobie ;>

> [...]
    > trójkolorowy, estetyczny (produkcji bodajże włoskiej). Sprawuje się
    > znakomicie, z czystym sercem mogę polecić.

    Oki dzięki czyli wychodzi nawet taniej niz na alledrogo.

    --
    pozdro
    jay

  • 6. Data: 2009-08-12 20:35:54
    Od: player <b...@g...pl>

    On 12 Sie, 21:02, Kurczak <m...@g...com> wrote:

    > Jak masz garaż to tam trzymaj, jak pod chmurką to i tak nic nie
    > poradzisz.

    Garaż mam ale tylko zimą :/ Po prostu po sezonie wywiozę moto.

    --
    pozdro.
    jay

  • 7. Data: 2009-08-12 21:20:33
    Od: "Ptako" <Ptako7@@go2.pl>

    Użytkownik "player" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Witajcie,

    Cena troche zaporowa, ale srednio zdolna osoba powinna poradzic sobie ze
    zrobieniem czegos takiego.
    http://www.bikehome.de/

    --
    Bartek <Ptako>
    GSX R 1/20 wiadra

  • 8. Data: 2009-08-13 05:50:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 10:50:21 -0700 (PDT), player napisał(a):

    > Może ktoś z Was używa takich wynalazków i mógłby coś polecić.

    Ja poużywałem pokrowca (kupiony za niemałe pieniądze na alledrogo -
    duży, grubszy porządny) niecały sezon - i IMO to zbędny wydatek. Jedynie
    przed czy chroni moto to przed kurzem - przed wilgocią w żaden sposób,
    ponieważ codziennie rano moto i tak było cale mokre.
    Od dłuższego czasu moto stoi sobie 'nago' na parkingu i jest ok - w
    końcu odrobina deszczu nie jest mu w stanie zaszkodzić.

    Sebastian S.

  • 9. Data: 2009-08-13 07:55:00
    Od: fv <f...@c...com>

    Seba wrote:
    > Od dłuższego czasu moto stoi sobie 'nago' na parkingu i jest ok - w
    > końcu odrobina deszczu nie jest mu w stanie zaszkodzić.

    Ale jaką masz markę tego moto? Bo Suzuki muszą mieć pokrowce i tyle.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 10. Data: 2009-08-13 09:20:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" napisał w wiadomości

    > Ale jaką masz markę tego moto? Bo Suzuki muszą mieć pokrowce i tyle.

    Yhym, a Honda ABS.
    Proszszsz...

    --
    Jasio