eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAntykorozyjna farba na wydech
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2009-08-12 18:46:12
    Temat: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: "de Fresz " <d...@N...gazeta.pl>

    Jou!

    W trakcie picowania Sevenki na sprzedaz sciagnalem wydechy coby je porzadnie domyc i
    okazalo sie, ze laczniki kolektorow z koncowkami sa pokryte rdza, zwlaszcza od gory
    (od strony
    silnika). Nie wiem czy Hunda uzyla tam jakiejs taniej stali, czy maja one tam az tak
    ciezko,
    zreszta to w sumie malo istotne - istotne jest, ze aby to porzadnie oskrobac i
    przepolerowac,
    potrzebny bylby mi z miesiac. Znaczy bez sensu. Niby moglbym olac, bo miejsca bardzo
    slabo
    widoczne, ale chyba jestem jebniety, bo tak nie umiem ;-)

    Pomyslalem wiec o jakims magicznym specyfiku, co to mozna go pociagnac bezposrednio
    na
    rdze. Pierwsza mysl, to Hammerite,ale raz ze opinie o nim rozniaste, a dwa - nie wiem
    jak by
    zniosl wysokie temperatury. No i nie chce odwalac tandety - jak juz sciagnalem te
    wydechy, to
    fajnie to zrobic raz, a porzadnie coby pare lat wytrzymalo.
    Warunki: bezbarwne, odporne na temp. i dotepne bez wiekszego problemu na naszym
    rynku, za
    luckie pieniadze.

    Droga Pszyjaciułko, poradz prosze.

    --
    Pozdro
    deF

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2009-08-12 19:41:55
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    de Fresz wrote:

    > Warunki: bezbarwne, odporne na temp. i dotepne bez wiekszego problemu na naszym
    rynku, za
    > luckie pieniadze.

    Szukałem kiedyś (w Praktikerze i Norauto, bo miałem po drodze) farbek
    żaroodpornych żeby porobić wyprawki przy tłumiku. Znalazlem tylko jakieś
    "600C" (znaczy niby do tłumików i hamulców) w szpreju, w barwie czarnej
    albo czerwonej. A ja bym chciał toto doprowadzić do ładu pędzelkiem i z
    puszki, niekoniecznie litrowej. Bo szprej się pryska krótko, bylejak i
    tak samo się trzyma :(

    A więc nie pomogłem wcale, ale chociaż mam podobny problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.


  • 3. Data: 2009-08-12 20:10:51
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: n...@s...com

    On Wed, 12 Aug 2009 18:46:12 +0000 (UTC), "de Fresz "
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Jou!

    helo

    >Pomyslalem wiec o jakims magicznym specyfiku, co to mozna go pociagnac bezposrednio
    na
    >rdze.

    kwas fosforowy, najlepiej wsadzic rure do kwasu i odczekac dobe albo
    dwie. Po zlozeniu do kupy jeszcze pedzlem malnac.
    Czy to bedzie fosol, czy 'odrdzewiacz' ma mniejsze znaczenie.
    A na to farbka wg uznania i wyznania.

    >Warunki: bezbarwne, odporne na temp. i dotepne bez wiekszego problemu na naszym
    rynku, za
    >luckie pieniadze.

    odrdzewiacz kupuje po bodaj 6zl za litr, w detalu i bez szukania (w
    sklepie przy drodze z roboty).

    >Droga Pszyjaciułko, poradz prosze.

    A to chyba nie do mnie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
    http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html


  • 4. Data: 2009-08-12 20:12:13
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr Kompa pisze:

    > Szukałem kiedyś (w Praktikerze i Norauto, bo miałem po drodze) farbek
    > żaroodpornych żeby porobić wyprawki przy tłumiku. Znalazlem tylko jakieś
    > "600C" (znaczy niby do tłumików i hamulców) w szpreju, w barwie czarnej
    > albo czerwonej. A ja bym chciał toto doprowadzić do ładu pędzelkiem i z
    > puszki, niekoniecznie litrowej. Bo szprej się pryska krótko, bylejak i
    > tak samo się trzyma :(
    >

    Poszukaj zaroodpornego Motipa. Sa w roznych kolorach. Na pewno jest w
    Fabory ale bywa tez w innych sklepach. Albo zaroodporny DupliColor. Jest
    na pewno w Castoramie. nie sa tanie ale sa swietne.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 5. Data: 2009-08-12 20:23:16
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: n...@s...com

    On Wed, 12 Aug 2009 22:12:13 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Poszukaj zaroodpornego Motipa. Sa w roznych kolorach. Na pewno jest w
    >Fabory ale bywa tez w innych sklepach. Albo zaroodporny DupliColor. Jest
    >na pewno w Castoramie. nie sa tanie ale sa swietne.

    Czarny motip mi zrudzial na wydechu :-/

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
    http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html


  • 6. Data: 2009-08-12 21:02:48
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Czarny motip mi zrudzial na wydechu :-/

    Bo masz zly wydech.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 7. Data: 2009-08-12 21:52:48
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-12 22:10:51 +0200, n...@s...com said:

    >> Pomyslalem wiec o jakims magicznym specyfiku, co to mozna go pociagnac
    >> bezposrednio na
    >> rdze.
    >
    > kwas fosforowy, najlepiej wsadzic rure do kwasu i odczekac dobe albo
    > dwie. Po zlozeniu do kupy jeszcze pedzlem malnac.

    No i tu jest tyci problem, bo wydechy w Sevence to wyższa szkoła metalurgii ;-)
    Wedle serwisówki to całość jest jako jeden element, ale w
    rzeczywistości na szczęście okazało się, że się rozkłada na 2 części.
    Jest to 4 w 2, z łącznikiem - i tak: kolektory to polerowana nierdzewka
    (źeby było śmieszniej podwójne rury - zewnętrzna to osłona), po dwa są
    dospawane do łącznika (do którego jest jeszcze dokręcona z boku
    chromowana osłonka), któren to jest z czegoś podlejszego, a tenże
    łącznik jest dospawany do końcowego tłumika, który dla odmiany jest
    chromowany. Się kiedyś dżapsom chciało - dziś już by im księgowi nie
    pozwolili.
    Czyli jedna część wydechu to kawał mela circa metr dwadzieścia
    długości. I jak ja niby mam to wsadzić do kwasu? Nie, diaks nie wchodzi
    w rachubę. No i czy taki fosol nie spaskudzi mi chromu?


    > A na to farbka wg uznania i wyznania.

    Wydech jest polerowano-chromowany, więc jak na razie dopuszczam tylko
    bezbarwną. Robią wogóle takie żaroodporne?


    >> Droga Pszyjaciułko, poradz prosze.
    >
    > A to chyba nie do mnie.

    Jak nie? :-P

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 8. Data: 2009-08-12 21:58:15
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Warunki: bezbarwne, odporne na temp. i dotepne bez wiekszego
    > problemu na naszym rynku, za
    > luckie pieniadze.
    A proszę bardzo:
    http://www.motipdupli.pl/?s=show_kategorie&id=9&g=3

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk


    Użytkownik "de Fresz " <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h5v2lk$50a$1@inews.gazeta.pl...
    > Jou!
    >
    > W trakcie picowania Sevenki na sprzedaz sciagnalem wydechy coby
    > je porzadnie domyc i
    > okazalo sie, ze laczniki kolektorow z koncowkami sa pokryte
    > rdza, zwlaszcza od gory (od strony
    > silnika). Nie wiem czy Hunda uzyla tam jakiejs taniej stali,
    > czy maja one tam az tak ciezko,
    > zreszta to w sumie malo istotne - istotne jest, ze aby to
    > porzadnie oskrobac i przepolerowac,
    > potrzebny bylby mi z miesiac. Znaczy bez sensu. Niby moglbym
    > olac, bo miejsca bardzo slabo
    > widoczne, ale chyba jestem jebniety, bo tak nie umiem ;-)
    >
    > Pomyslalem wiec o jakims magicznym specyfiku, co to mozna go
    > pociagnac bezposrednio na
    > rdze. Pierwsza mysl, to Hammerite,ale raz ze opinie o nim
    > rozniaste, a dwa - nie wiem jak by
    > zniosl wysokie temperatury. No i nie chce odwalac tandety - jak
    > juz sciagnalem te wydechy, to
    > fajnie to zrobic raz, a porzadnie coby pare lat wytrzymalo.
    > Warunki: bezbarwne, odporne na temp. i dotepne bez wiekszego
    > problemu na naszym rynku, za
    > luckie pieniadze.
    >
    > Droga Pszyjaciułko, poradz prosze.
    >
    > --
    > Pozdro
    > deF
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 9. Data: 2009-08-12 22:40:36
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>


    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości
    news:h5vdjg$phs$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli jedna część wydechu to kawał mela circa metr dwadzieścia
    > długości. I jak ja niby mam to wsadzić do kwasu? Nie, diaks nie
    > wchodzi w rachubę. No i czy taki fosol nie spaskudzi mi chromu?
    >

    Nie bardzo znam się na chemii, więc nie wiem czy kwas fosforowy
    rozpuszcza szmaty.
    Nie bardzo znam się na fizyce również, ale wiem, że szmata zanurzona w
    kwasie, położona na wydechy będzie cały czas wilgotna.
    Więc może tak: moczysz szmatę w fosolu, zawijasz szczelnie na miejscu,
    na którym chcesz, aby to szczególnie zadziałało, jeden koniec
    zanurzasz w dość długim a płytkim pojemniku. Dla świętego spokoju,
    możesz zejść na dół do piwnicy co kilka godzin i podlać tę zawiniętą
    końcówkę.
    Jeżeli miałby to być olej napędowy - bez wątpienia system zadziała. W
    przypadku kwasu - zapytaj inną przyjaciółkę, bo gwarancji nie daję
    żadnej.


    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 10. Data: 2009-08-12 23:49:30
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: n...@s...com

    On Wed, 12 Aug 2009 23:52:48 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Wedle serwisówki to całość jest jako jeden element, ale w
    >rzeczywistości na szczęście okazało się, że się rozkłada na 2 części.
    >Jest to 4 w 2, z łącznikiem - i tak: kolektory to polerowana nierdzewka
    >(źeby było śmieszniej podwójne rury - zewnętrzna to osłona), po dwa są
    >dospawane do łącznika (do którego jest jeszcze dokręcona z boku
    >chromowana osłonka), któren to jest z czegoś podlejszego, a tenże
    >łącznik jest dospawany do końcowego tłumika, który dla odmiany jest
    >chromowany. Się kiedyś dżapsom chciało - dziś już by im księgowi nie
    >pozwolili.

    Nie zrozumialem, ale doceniam trud opisu wiec zacytowalem.

    >Czyli jedna część wydechu to kawał mela circa metr dwadzieścia
    >długości. I jak ja niby mam to wsadzić do kwasu? Nie, diaks nie wchodzi
    >w rachubę.

    Albo jak kolega pisal - szmata, albo duzo fosolu i szklana wanna ;)
    http://www.chemiawarszawa.pl/text.php?id=35&d=Oferta
    %20hurtowa

    >No i czy taki fosol nie spaskudzi mi chromu?

    Podobno nie, ale osobiscie nie testowalem.

    >Wydech jest polerowano-chromowany, więc jak na razie dopuszczam tylko
    >bezbarwną. Robią wogóle takie żaroodporne?

    Kucza zapytaj, on w tych swoich projektach rozne dziwne rzeczy robi,
    ja sie nie spotkalem :)

    >Jak nie? :-P

    Jaknie to je mloda ofca.

    pozdr
    newrom
    PS. fosol to nazwa handlowa, srodki o takim samym dzialaniu i
    zblizonym skladzie kupisz za mniej :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
    http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: