    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: protest A2
    Date: Fri, 14 Aug 2009 17:35:01 +0200

    Użytkownik "Viking" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h63p4r$4et$1@news.task.gda.pl...
    > Podejrzewam że tacy ludzie nie istnieją...

    Jednego znam.

    > Ale .. co innego rzucić przecinkiem K** dla podkreslenia grozy sytuacji
    > albo wyrażenia stanu wzburzenia emocjonalnego, a co innego posługiwać
    > sie rynsztokowym językiem używanym przez żuli.

    Tzn? Co innego? Bo nie rozumiem. I co oznacza sformułowanie: "rynsztokowym
    językiem używanym przez żuli." Tego też nie rozumiem. Czym się różni kurwa
    rzucona przez profesora od kurwy rzuconej przez żula? I kto to jest według
    Ciebie żul? I czy Ty w różnych dziwnych okolicznościach, kiedy np. pijesz
    przez kilka dni, leżysz na ulicy bo akurat dostałeś zawału, idziesz ulicą
    brudny bo ochlapał Cię przejeżdżający autobus nie jesteś czasem postrzegany
    przez innych jako żul? Przemyśl to.

    > I to jeszcze na forum publicznym...

    Co to zmienia? Mam se w domu do ściany kurwami rzucać? :-)

    > Niektórzy jeszcze pamiętają że przecież 11 letnie dzieci czytają tego
    > foruma ;p

    To niech się uczą. Przyda im się to w życiu.

    > Podejrzewam że kolega chciał zwrócić uwagę na tą subtelną róznice.Od co.

    Nie mówi się 'od co', ino 'od czego' :-)

    --
    Grzybol