  • 41. Data: 2009-08-14 17:00:48
    Temat: Re: protest A2
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W moim tekście była tylko jedna.

    ja nie pisałem o Twoim. pokazałem tylko różnicę.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 42. Data: 2009-08-14 17:02:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > ja nie pisałem o Twoim. pokazałem tylko różnicę.

    Różnica w używaniu kurwy (jakkolwiek by to nie zabrzmiało). Oczywiście
    używanie kurwy przez cfela Staśka też ma swój urok. Nie można go potępiać
    wczambuł:-)

    --
    Grzybol

  • 43. Data: 2009-08-14 18:09:40
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Viking" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    Hej,)
    2 słowa wyjaśnienia, wiem lubisz dyskutować.. ;) to fajnie mi sie juz nie
    chce;

    > Tzn? Co innego? Bo nie rozumiem. I co oznacza sformułowanie: "rynsztokowym
    > językiem używanym przez żuli." Tego też nie rozumiem. Czym się różni kurwa
    > rzucona przez profesora od kurwy rzuconej przez żula? I kto to jest według
    > Ciebie żul? I czy Ty w różnych dziwnych okolicznościach, kiedy np. pijesz
    > przez kilka dni, leżysz na ulicy bo akurat dostałeś zawału, idziesz ulicą
    > brudny bo ochlapał Cię przejeżdżający autobus nie jesteś czasem
    > postrzegany przez innych jako żul? Przemyśl to.

    Nie znasz mnie (nie ma czego żałować.) dużo w życiu rzeczy przemyślałem te
    na które zwróciłeś mi uwagę też..
    Ale już wyjaśniam o co mi chodziło.. kurwa nie ważne przez kogo rzucana
    brzmi podobnie... nawet ta od żulika mniej razi, niż profesorska... to fakt,
    mi chodzi o te słowa miedzy kurwą.. dokładnie to co Gildor na dole zapodał..

    > Co to zmienia? Mam se w domu do ściany kurwami rzucać? :-)

    No właśnie!:) mi tez się zdarza właśnie do ścian... tak mi się w życiu
    ułożyło że mam powody żeby rzucać nimi.. ale robie to w swojej kuwecie nie
    zmuszam ludzi do czytania mięsa tak? (bo są tacy co nie życzą sobie tego po
    prostu.. )

    > To niech się uczą. Przyda im się to w życiu.

    Tu chodziło mi o coś zupełnie innego;) Tą aluzję zrozumieją tylko Ci co
    czytają tą listę od kilku lat conajmniej..
    Nikt nie ma do Ciebie pretensji, że nie skomsałeś po prostu masz prawo nie
    wiedzieć, spoko.

    Ale czy dzieciom przyda sie w życiu umiejętność przeklinania? Może tak ,może
    nie, ale o tym powinni decydować ich rodzice..nie my, ja przy swoich nie
    przeklinam,a ty? w samochodzie z nimi też jestem zmuszony wyłączać radio
    przed takimi nauczycielami.

    > Nie mówi się 'od co', ino 'od czego' :-)

    Dobrze że dałeś mordkę.. bo juz myślałem,że Ty na poważnie z tym pouczaniem
    jak sie mówić powinno.

    > --
    > Grzybol

    Tomek
    VFRanek

  • 44. Data: 2009-08-14 19:28:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > 2 słowa wyjaśnienia, wiem lubisz dyskutować.. ;) to fajnie mi sie juz nie
    > chce;

    Mi też w zasadzie się nie chce. Na co dzień przeklinam dużo. Jak rozmawiam z
    własnymi dziećmi również. Nie przeszkadza mi to zupełnie prowadzić naukowe
    rozmowy z profesorami, którzy nota bene również kurwiają jak szewce ( sory
    szewce). Kiedyś mądry gość napisał w mądrej książce: człowiek, który nie
    przeklina ma słaby charakter. Czy jakoś tak:-) W zasadzie to co jest
    brzydkiego w słowie kurwa? Czy innych? Tu chodzi głównie o onomatopeje. Im
    więcej rz, rrr, grrr itp tym mocniej słuchacz odbiera to co chcemy mu
    przekazać. I tylko tyle. Czasem przekleństwa spełniają rolę narzędzia
    obrony. Np. zostałeś napadnięty i nie mówisz nic, lub mówisz językiem
    Słowackiego - dostajesz w michę i tracisz portfel. Sytuacja nr2: zostałeś
    napadnięty i drzesz mordę: skurrrwysynu zajebie cie zaraz!!!! I napastnik
    ucieka. I powiedz mi, że to nie działa:-)

    --
    Grzybol

  • 45. Data: 2009-08-14 19:58:04
    Od: "Henryk&Esmeralda" <m...@v...pl>

    Dorabiacie sobie dzieci ideologie do rzucania miechem... ale to dobrze... to
    znaczy ze w glebi duszy czujecie ze to buractwo....

    pozdrawiam
    Heniek & Esmeralda

  • 46. Data: 2009-08-15 06:36:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Henryk&Esmeralda" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Dorabiacie sobie dzieci ideologie do rzucania miechem...

    Nic sobie nie dorabiam. Po prostu dobrze się z tym czuję...

    > Heniek & Esmeralda

    ...podobnie zresztą jak Ty ze swoim homoseksualizmem...

    --
    Grzybol

  • 47. Data: 2009-08-15 14:56:26
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Eskimos <e...@t...pl> napisali:

    > Mamy zdaje się wolny rynek i każdy ustala sobie ceny, opłaty i sposób
    > ich naliczania jak chce. Mogą ustalić i 50PLN za kilometr i nic Ci do
    > tego - najwyżej nie skorzystasz.

    To niech kazdy sobie zbuduje ta autostrade na swoim prywatnym terenie i
    niech sobie wtedy pobiera.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 48. Data: 2009-08-15 18:34:22
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Grzybol wrote:
> [...]
    > "rynsztokowym językiem używanym przez żuli." Tego też nie rozumiem.
    > Czym się różni kurwa rzucona przez profesora od kurwy rzuconej

    No wiesz, kurwa profesorska jest jednak nieco lepsza, taka bardziej...
    salonowa.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 49. Data: 2009-08-17 21:13:20
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    A mozemy powrocic do oryginalnego tematu dyskusji?

    -------------------------
    Lukasz Baranski,
    Honda NT650V Deauville, Warszawa

  • 50. Data: 2009-08-21 07:11:57
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Rafal B
    Moze my z Poznania i okolic tez sie wezmimy za protest?

    No i chyba cos sie dzieje bo slyszalem w mediach o blokadzie A2 w ten
    weekend...
    A w przyszly ma byc zablokowane poludnie...
    Co ciekawe jest juz szykowany projekt ustawy obnizajacy/zwalniajacy z oplat
    na remontowanych "autostradach". I oczywiscie wpadl na to ktos z opozycji...
    Pozyjom uwidim...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)