  • 51. Data: 2010-09-22 16:12:23
    Temat: Re: prosze o wyjasnienie skad roznice w zdjeciach
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 16:37:02 +0200, Pan Peresada wrote:
    > http://zapodaj.net/1b4aa70c6967.jpg.html
    > http://zapodaj.net/fb7c64cd761e.jpg.html
    >
    > Co Wy na to?

    Jednak migawka? A robiles moze foty ekranu tv?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 52. Data: 2010-09-22 17:54:26
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    >Jednak migawka? A robiles moze foty ekranu tv?

    Nie, ale zrobie i podrzuce.

  • 53. Data: 2010-09-22 21:47:06
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Peresada" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam niestety, zdjecia moge powtorzyc, ale potrzebuje podobnego nieba
    > (teraz mam szara aure za oknem).
    >
    > Postaram sie wrzucic jakis inny motyw, bo takie historie ze zdjeciami
    > mam ostatnio bardzo czesto.
    >
    > ps
    > aha, o ile pamietam zmiana pomiaru swiatla z matrycowego na np. centralnie
    > wazony
    > niewiele zmienia

    A może jakiś d-lighting jest włączony? I jego "inteligencja" ma taki wpływ
    na naświetlanie?
    Zrób też podobne zdjęcia z innym obiektywem (może przysłona szwankuje).

    pzdr
    Krzychu

  • 54. Data: 2010-09-23 05:49:53
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "Krzychu" <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    >A może jakiś d-lighting jest włączony? I jego "inteligencja" ma taki wpływ
    >na naświetlanie?

    Wczytanie ustawien fabrycznych to jedna z pierwszych rzeczy jakie zrobilem.

    >Zrób też podobne zdjęcia z innym obiektywem (może przysłona szwankuje).

    Robilem oczywiscie, bez zmian.
    Zreszta test z manualem, ta sama wartoscia przeslony i roznym czasie naswietlania
    IMHO raczej obala wine przeslony.

  • 55. Data: 2010-09-23 09:45:58
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 23.09.2010 07:49, Pan Peresada wrote:

> [...]
    >
    > Robilem oczywiscie, bez zmian.
    > Zreszta test z manualem, ta sama wartoscia przeslony i roznym czasie naswietlania

    A zrób serię 10 zdjęć z tym samym czasem? Najlepiej w kontrolowanych
    warunkach, czyli przy sztucznym świetle. Może być problem z elektroniką.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 56. Data: 2010-09-24 08:00:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Peresada" <p...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:eq0k96t6o54e9orvkur9edicaog5gvp1a0@4ax.com...

    > ISO bylo na sztywno, wiec nie powinna nic przestawic.

    Nie wiesz ze te glupie komputery wiedza lepiej ?
    A moze nie cala automatyke wylaczyles :-)

    > Firmware w aparacie
    > nie powinien chba byc tak niedorobiony, zeby robic tez bledy juz
    > w podstawach (tutaj:
    > przy zapisie do exifa).

    To by mnie akurat nie zdziwilo - funkcja uboczna, mogl nawet nikt
    nie zauwazyc ze nie calkiem poprawnie zapisuje.

    > Czekam na lepsze warunki, zeby powtorzyc ujecia zasugerowane w
    > tym watku.

    Powtorzyles .. ale przeciez nie musi byc ten sam temat.
    Byle dosc jasna scena .

    J.