  • 1. Data: 2010-09-20 13:55:47
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/38 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Po dluuuuuuuuuugiej przerwie jednak zaczal sie nowy tydzien zdjeciotygodniowy -
    nr 38 tym bardziej goraco wszystkich zachecam do chwalenia sie fotograficznym
    plonem ostatniego, tym razem nie tygodnia tylko miesiaca.

    Ja swoja niebecnosc usprawiedliwiam greckimi widoczkami:

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2178281.jpg

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2177465.jpg

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2177440.jpg

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2177291.jpg

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2177243.jpg

    Jak zwykle przypominam, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-09-20 14:08:12
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/38 - fotoplenery.eu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 15:55:47 +0200, tomek napisał(a):

> [...]
    > zdjeciotygodniowy - nr 38 tym bardziej goraco wszystkich zachecam do
    > chwalenia sie fotograficznym plonem ostatniego, tym razem nie tygodnia

    Ja mam coś z tamtego tygodnia:

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/5001778023/size
    s/l/

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-09-20 17:23:40
    Od: " M" <m...@W...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2010-09-20 17:25:41
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    Jeszcze ciepłe:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    http://www.innypunktwidzenia.yoyo.pl/index.html#pro

    co kto lubi,
    pozdrawiam
    MP

  • 5. Data: 2010-09-20 18:45:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Trochę już osiadłe, z wakacji:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/61/1.htm
    i kilka następnych.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2010-09-20 19:26:23
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2010-09-20 20:45, Janko Muzykant pisze:

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/61/1.htm

    świetne

  • 7. Data: 2010-09-20 19:28:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 21:26:23 +0200, Anjay napisał(a):

    > W dniu 2010-09-20 20:45, Janko Muzykant pisze:
    >>

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/61/1.htm
    >>

    > świetne

    Owszem, ale to chyba jednak lepsze
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/61/5.htm :)

  • 8. Data: 2010-09-20 19:32:32
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Sep 20, 2:55 pm, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!

    U mnie weekendowo - parkowo:

    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/5002095475/lig
    htbox/

    :-)

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 9. Data: 2010-09-20 19:34:40
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    > Trochę już osiadłe, z wakacji:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/61/1.htm
    > i kilka następnych.

    Kurcze, na 2 .htm -poczatek teczy, na 3.htm - koniec teczy, to sadzilem, ze
    na 4.htm bedzie ten garniec zlota.
    Pozdr
    MarekF

  • 10. Data: 2010-09-20 19:40:09