eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprośba namiar na zamiennik 2N06L13Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Date: Sun, 8 Apr 2012 11:23:44 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <h...@4...net>
    References: <jljh9j$alg$1@mx1.internetia.pl> <jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl>
    <jljob0$5i2$1@mx1.internetia.pl> <jljomv$dgb$1@node2.news.atman.pl>
    <jljs3c$kh0$1@mx1.internetia.pl> <jljti6$il5$1@node2.news.atman.pl>
    <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl> <jlmpv4$qau$1@inews.gazeta.pl>
    <jlq42c$vou$1@mx1.internetia.pl> <jlrkic$ck8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333877024 9996 82.143.187.50 (8 Apr 2012 09:23:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Apr 2012 09:23:44 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:629086
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 11:04:49 +0200, Desoft napisał(a):
    >> Ja generalnie wychodziłem z założenia że jeśli okaże się że czegoś nie
    >> potrafię naprawić do końca to niezależnie od moich poniesionych kosztów i
    >> czasu klient nie płaci nic.
    >
    > Myślisz, że uwierzę że dokładałeś do interesu? Miałeś jeszcze inną pracę i
    > z niej finansowałeś naprawy sprzętu?

    Zalezy co naprawial, jesli pr-stwo naprawy akceptowalnym kosztem jest 90%,
    to mozna tak robic. Stary telewizor czy komputer ...
    A potem sie nam sprzet ucyfrowil, i niestety - zazwyczaj sie nie uda
    naprawic, no i proporcje sie odwrocily - diagnostyka kosztuje duzo.

    >> Dawno temu dostałem do naprawy jeden z pierwszych telewizorów cyfrowych
    >> całkowicie martwy, po prostej naprawie zasilacza zabrałem się za szukanie
    >> przyczyny zwężonego obrazu i podczas pomiaru ześlizgnęło mi się ostrze
    >> sondy oscyloskopu zwierając dwa napięcia zasilające. Skończyło się
    >> koniecznością zakupu praktycznie całej elektroniki telewizora i ponieważ
    >> trwało to aż około miesiąca klient nie zapłacił nic. A przecież mogłem
    >> siedzieć cicho, stwierdzić że naprawa będzie bardzo kosztowna i
    >> zaproponować klientowi odpłatną acz niedrogą wycenę co zaproponowali mi
    >> koledzy z branży, którzy pomagali mi zdobyć części.
    >
    > On nie zapłacił, ale zapłacili inni (klienci). Bilans Twojej firmy przecież
    > był dodatni.

    No niekoniecznie - moze on jednak oszczedzal swoje wydatki.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: