  • Data: 2012-04-09 01:50:09
    Temat: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-08 23:24, Desoft pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Coś Ci się pozajączkowało (fakt - okres świąteczny)

    Nie rozumiem dlaczego miałby dokładać do interesu? Zakładasz, ze
    zazwyczaj mu się nie udawało zrobić, czy, że jechał na takich małych
    marżach, że jedna taka wpadka w roku powodowała groźbę bankructwa?
    Ja też czasami podejmowałem się próby naprawy na takich zasadach, że gdy
    nie naprawię to nie kasuję.

    > I jaki ma z tym problem? (poza tym, że nie ma kasy i liczy że mu to ktoś
    > zrobi w czynie społecznym)

    To że jest trochę nieuczciwa sytuacja gdy klient chodzi do pięciu
    fachowców i każdy coś pogrzebie (i być może mocniej popsuje) i skasuje
    za usiłowanie naprawy. Moim zdaniem demoralizująca jest sytuacja gdy
    serwisant kasuje za godziny spędzone przy urządzeniu a w ogóle nie
    odpowiada za jakość roboty.

    --
    pozdrawiam
    MD