  • Data: 2012-04-09 02:56:56
    Temat: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Licząc w takich proporcjach jak podałeś to za tą "bezpłatną" naprawę
    > zapłaciło 99 pozostałych klientów.
    > No chyba że Ty jak w tej reklamie: "tamten pan za to płaci" :)

    A nie przychodzi ci po prostu do głowy, że to ja mniej zarabiałem będąc
    uczciwym wobec siebie i innych a nie odbierałem sobie na innych
    klientach. Czy twoje rozumowanie idzie w kierunku, że zakładasz sobie z
    góry miesięczny dochód i ściągasz go z tylu klientów ilu ci się trafiło?
    Moja wycena danej pracy nie zależała nigdy od moich chwilowych potrzeb
    finansowych, tym bardziej od poniesionych strat. Doskonale byś się
    odnalazł w latach 70 w ZSRR, mój znajomy Rosjanin pracował tam w "Atelie
    Spasiba" - salonie napraw RTV pobierającym za dowolną naprawę niewielką
    opłatę ryczałtową, elektronik mógł się do woli uczyć na sprzęcie
    klienta, który nie ryzykował dużym kosztem naprawy. Jak wiesz jednak
    system ZSRR generalnie się nie sprawdził, przez tą "sowiecką" uczciwość.