  • Data: 2012-04-10 10:34:24
    Temat: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrzac na problem z punktu widzenia wylacznie materialnego, pomijajac
    > takie zapomniane slowa jak uczciwosc, rzetelnosc, to jak myslisz, kto
    > zyska wiecej klientow? Uczciwy, czy cwaniaczek?

    Dlaczego mieszasz do tego uczciwość?
    Nieuczciwe będzie założenie klientowi starej części. W dobie półprzewodników
    to mało realne, ale w czasach lamp mogło się zdarzać.

    > Wystarczy 1 negatywna opinia w necie i juz czesci klientow da to do
    > myslenia. Sprawiedliwie nie jest, w druga strone trzeba wielu pozytywnych
    > komentarzy, zeby klienci stali w kolejce. 2 fakty sa bardzo pomocne:
    > konkurencja i Internet. Na Allegro ten mechanizm bardzo dobrze
    > funkcjonuje, do myslenia daja nie tyle same "negatywy", co poziom
    > odpowiedzi "oskarzonego" na nie.

    Prowadząc działalność narażasz się na "wpadki", im ich mniej, tym lepszym
    jesteś fachowcem.
    Mniej strat to większy zysk. Gdybyś miał 50% wpadek to połowa klientów powie
    o Tobie: ma drogie usługi, a druga połowa nie umie naprawiać. W przypadku 1%
    tylko co setny powie że nie umiesz naprawiać, a 99 że robi dobrze i tanio.

    > PM sprawe postawil jasno, uczciwie i to co najbardziej lubimy:

    Jeżeli wszyscy (większość?) tak lubi, to dlaczego nikt nie chce tego mu
    zrobić?

    > konkretnie. Czyz nie? Jesli zatarte byly wtryskiwacze, to bardzo
    > prawdopodobne, ze ugotowaly element bezposrednio nimi sterujacy i tylko
    > jego. Czemu PM nie chce tego sam zrobic, to nie wiem, jego sprawa, moglby
    > sie podlaczyc pod czyjes zamowienie do DigiKey tak, jak to robia na grupie
    > muzycznej z zamowieniami do Thomana.

    Podał konkretną kwotę za naprawę uszkodzenia. Z tym że nawet on nie wie co
    jest uszkodzone.
    Tranzystor raczej nie spłynął sam z siebie. Pewnie do wymiany będą
    wtryskiwacze, być może że elektronika
    jest uszkodzona poważniej. I to wszystko za 1000zł?
    Nieuczciwe z jego strony jest jedno: spłynięty tranzystor jest ewidentną
    usterką. Niezależnie co jeszcze jest uszkodzone jego należy wymienić.
    Jeżeli zleca wymianę tranzystora, to dlaczego zapłatę uzależnia od
    niewiadomoczego.
    Za wymianę tranzystora zapłaciłby zdecydowanie mniej niż 1000zł. Za naprawę
    komputera cena wydaje się realna.
    Za naprawę samochodu może być za mało.

    --
    Desoft