  • Data: 2012-04-08 11:23:44
    Temat: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 11:04:49 +0200, Desoft napisał(a):

    > Myślisz, że uwierzę że dokładałeś do interesu? Miałeś jeszcze inną pracę i
    > z niej finansowałeś naprawy sprzętu?

    Zalezy co naprawial, jesli pr-stwo naprawy akceptowalnym kosztem jest 90%,
    to mozna tak robic. Stary telewizor czy komputer ...
    A potem sie nam sprzet ucyfrowil, i niestety - zazwyczaj sie nie uda
    naprawic, no i proporcje sie odwrocily - diagnostyka kosztuje duzo.

    > On nie zapłacił, ale zapłacili inni (klienci). Bilans Twojej firmy przecież
    > był dodatni.

    No niekoniecznie - moze on jednak oszczedzal swoje wydatki.

    J.