eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprośba namiar na zamiennik 2N06L13Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Date: Sun, 8 Apr 2012 11:04:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <jlrkic$ck8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jljh9j$alg$1@mx1.internetia.pl> <jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl>
    <jljob0$5i2$1@mx1.internetia.pl> <jljomv$dgb$1@node2.news.atman.pl>
    <jljs3c$kh0$1@mx1.internetia.pl> <jljti6$il5$1@node2.news.atman.pl>
    <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl> <jlmpv4$qau$1@inews.gazeta.pl>
    <jlq42c$vou$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-214-2-53.mtm-info.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333876108 12936 178.214.2.53 (8 Apr 2012 09:08:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Apr 2012 09:08:28 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: globetrotter66
    X-Antivirus: avast! (VPS 120408-0, 2012-04-08), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:629085
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ja generalnie wychodziłem z założenia że jeśli okaże się że czegoś nie
    > potrafię naprawić do końca to niezależnie od moich poniesionych kosztów i
    > czasu klient nie płaci nic.

    Myślisz, że uwierzę że dokładałeś do interesu? Miałeś jeszcze inną pracę i
    z niej finansowałeś naprawy sprzętu?

    > Tymczasem spotykałem się z taka metodą, że płatna diagnostyka była tak
    > właściwie nie testowaniem sprzętu tylko możliwości finansowych klienta.

    Na zakończenie działalności zostało mi trochę telewizorów i magnetowidów.
    Klient chciał naprawiać tylko do momentu płatności.
    Chociaż jednego wspominam bardzo miło: Przyniósł magnetowid (taki lepszy)
    i po usłyszeniu ceny, pojawił się w zakładzie z pilotem i słowami: no to wam
    zostawiam.

    > Moi znajomi z branży uważali że cała odpowiedzialność leży wyłącznie po
    > stronie klienta.

    Niestety po gwarancji, za wszystko płaci klient.

    > Dawno temu dostałem do naprawy jeden z pierwszych telewizorów cyfrowych
    > całkowicie martwy, po prostej naprawie zasilacza zabrałem się za szukanie
    > przyczyny zwężonego obrazu i podczas pomiaru ześlizgnęło mi się ostrze
    > sondy oscyloskopu zwierając dwa napięcia zasilające. Skończyło się
    > koniecznością zakupu praktycznie całej elektroniki telewizora i ponieważ
    > trwało to aż około miesiąca klient nie zapłacił nic. A przecież mogłem
    > siedzieć cicho, stwierdzić że naprawa będzie bardzo kosztowna i
    > zaproponować klientowi odpłatną acz niedrogą wycenę co zaproponowali mi
    > koledzy z branży, którzy pomagali mi zdobyć części.

    On nie zapłacił, ale zapłacili inni (klienci). Bilans Twojej firmy przecież
    był dodatni.

    --
    Desoft

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: