eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprośba namiar na zamiennik 2N06L13Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Date: Fri, 6 Apr 2012 15:09:53 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <jlmpv4$qau$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jljh9j$alg$1@mx1.internetia.pl> <jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl>
    <jljob0$5i2$1@mx1.internetia.pl> <jljomv$dgb$1@node2.news.atman.pl>
    <jljs3c$kh0$1@mx1.internetia.pl> <jljti6$il5$1@node2.news.atman.pl>
    <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: afnv98.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333717796 26974 178.42.99.98 (6 Apr 2012 13:09:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Apr 2012 13:09:56 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    X-User: jjll
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:628980
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości
    >> Diagnostyka to też usługa dla realizacji której potrzebna jest
    >> wiedza,
    >> doświadczenie i warsztat. Wszystko to kosztuje.
    >Rozumiem, że taka płatna diagnostyka kończy się wydaniem na piśmie
    >szczegółowego opisu uszkodzenia za którego rzetelność diagnosta
    >bierze pełną odpowiedzialność? Jeśli inny elektronik wymieni zgodnie
    >z zasadami sztuki uszkodzone elementy i okaże się że są uszkodzone
    >jeszcze inne nie wymienione w diagnozie to diagnosta zwróci pieniądze
    >za diagnozę i straty poniesione przez klienta na naprawę która nie
    >przyniosła rezultatu?

    czemu nie ... tylko ze taka diagnostyka kosztuje tak duzo, ze nikt za
    nia nie zaplaci, a wiec nikt nie zamowi :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: