  • Data: 2012-04-05 14:10:20
    Temat: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:10rcw7o750q8t.12s0g133vgmdx.dlg@40tude.net...

    > W sumie to nie wiadomo co PM zaproponowal - zlecenie wymiany tego ukladu,
    > ryzykiem ze nie zaplaci jesli mu sie zle wydawalo, czy zlecenie naprawy
    > calego sterownika, znow z ryzykiem.

    możemy się ograniczyć do:
    zlecam wymianę układu z ryzykiem, że jak nie pomoże to nie płacę.
    Sądze, że co najmniej 10x przebicie na cenie (element +1h pracy) powinno
    się opłacać
    a jak ktoś stwierdzi, że coś jeszcze jest zepsute i mu się opłaci to robić
    za 1000zł
    to prosze bardzo.
    Zawsze też można negocjować cenę jezeli da się gwarancję działania ECU po
    zabiegu.
    płacenie za uczenie się na moim elemencie - zwane potocznie diagnostyką
    odpada ;-)

    > Do ASO PM juz chyba dzwonil i wie ile kosztuje nowy, 1000zl nie oferuje
    > bez
    > powodu, a to na tyle duzo ze komus sie moze oplacac zaryzykowac czas
    > spedzony na diagnozie za darmo :-)

    problem nawet nie jest w cenie
    tylko całe ECU jest dostępne podobnie jak rzeczony scalak
    niby jest, a go nie ma.
    ponadto kto mi zagwarantuje że potem nie będą konieczne jakieś adaptacje ,
    immobilisery itp...