  • Data: 2014-09-30 13:22:08
    Temat: Re: profile icm
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 30. September 2014 13:00:41 UTC+2 schrieb Krzysiek:
> [...]
    przewazaja skladowe swiatla zimnego.

    > Korzystam z TTL, więc nie za bardzo mam wpływ na długość błysku, a co za
    >
    > tym idzie temperaturę barwową, ale problem mam ;-)
    >

    > Skrobnąłem do pana maila, ale adres jak widzę typowo newsowy, bo mi
    >
    > zwróciło od razu.
    >

    > Pozdrawiam

    w tych tanszych lampach , w ktorych czas blysku jest sterowany tranzystorem mosfet
    wystepuje zaleznosc pomiedzy temp blysku a czasem blysku.
    nim automatyka steruje ilosc oddanej energii a wiec naswietlenie .
    w lampach systemowych problem jest ponoc mniejszy , ale nie znam tutaj wszystkich
    niuansow technicznych.

    w kazdym razie nie ma sie czym przejmowac.
    zdjecie jakie by nie bylo da sie kolorystycznie zbalansowac.
    profil kolorystyczny to tylko kropka nad i . Roznice dla kolorow podstawowych moze i
    sa znaczace , ale kolory rzeczywiste sa ich mieszanina i roznice sie jakby wyrownuja
    , zacieraja.
    trzeba probowac tym co sie ma do dyspozycji prawidlowo zbalansowac kolor.

    nie mam pojecia jaki mam adres poczty na newsach.
    mozna ewentualnie wejsc na moja strone ze zdjeciami i tam jest podany adr. mailowy ,
    poczta winna do mnie dotrzec, mam nadzieje , ze nie zginie w masie spamu.

    https://sites.google.com/site/panosaurus2/

    jesli bede wiedzial, to postaram sie podpowiedziec.