    From: Jacek Radzikowski <j...@n...spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: procki AVR w obudowie DIL ale z JTAG
    Date: Mon, 04 Mar 2013 22:18:27 -0500

    Mario wrote:

    > Nie pisałem o nich, bo niby są, ale nie ma ich w sklepach, z których
    > korzystam (TME/Farnell/RS). A seria M0+ to w ogóle chyba była
    > zapowiadana na marzec 2013. Z Future i Avnet nie korzystałem ale im się
    > przyjrzę. Chociaż widzę, że ci pierwsi oferują od 50 sztuk a i tak nie
    > mają na stanie.

    Avnet i Arrow mają na stanie LPC1114 i sprzedają od jednej sztuki. Arrow
    niezbyt lubię, bo o cenie za przesyłkę informują dopiero przy okazji obciążania
    karty, a szczególnie tanio sobie nie liczą. W Avnet zakupy robiłem tylko raz i
    było w miarę ok, ale pamiętam dyskusję na grupie że mieli kosmiczne ceny wysyłki
    do pl, więc lepiej się upewnij przed złożeniem zamówienia.

    pzdr.
    j.