  • Data: 2013-03-01 11:46:04
    Temat: Re: procki AVR w obudowie DIL ale z JTAG
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-01 06:22, Jacek Radzikowski pisze:

    > Można mieć i arma i wygodną do prototypowania obudowę DIL. NXP robi dwa procki w
    takich obudowach: LPC1114FN28 i LPC810M021FN8 (8 pinów, w sam raz do mrugania diodką
    :) i z tego co widzę na
    > octopart ceny są nawet całkiem rozsądne.

    Nie pisałem o nich, bo niby są, ale nie ma ich w sklepach, z których
    korzystam (TME/Farnell/RS). A seria M0+ to w ogóle chyba była
    zapowiadana na marzec 2013. Z Future i Avnet nie korzystałem ale im się
    przyjrzę. Chociaż widzę, że ci pierwsi oferują od 50 sztuk a i tak nie
    mają na stanie.

    --
    pozdrawiam
    MD