  • Data: 2011-01-16 23:16:20
    Temat: Re: problem z naliczaniem za GPRS
    Od: Kruk <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sty, 10:47, Michał Rolka <u...@...rolka.info> wrote:

    > Też to miałem. Zgłosiłem problem via formularz kontaktowy w iTakTak,
    > dziś mi pieniądze wróciły na konto, muszę je jeszcze przeliczyć.

    Dzisiaj zauważyłem, ze oddali mi część kasy (większość), ale nadal
    pobierają za sesje GPRS 6,05zł i po jakimś czasie oddają... ale chyba
    nie wszystko...
    Przestaje mi się podobać ten Tak Tak i Era w ogóle... Napierdalają
    smsy reklamowe aż się porzygać można, ale żeby poinformować smsem
    użytkowników o problemach z siecią, o modernizacji systemów itp.... no
    to gdzieżby... :/