  • Data: 2017-01-07 21:49:14
    Temat: Re: prawo
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-07 o 20:49, slawek pisze:

    > A ja skonsultowałem problem ze specjalistą od etyki - nie jest.
    > Wymyślił? Znaczy się co?! Kto mu zabronił opublikowania jako
    > samodzielnej odrębnej pracy?

    Bo niektóre badania polegają na pracy zespołowej. I nie zrobi ich za
    żadne skarby jeden delikwent samodzielnie.

    > Czuwał nad tym? Znaczy się pytał codziennie "kiedy pan napisze już ten
    > artykuł pod którym ja się podpiszę"?! Oczywiście, od czasu do czasu
    > rzucając "jeżeli potrzebuje pan czegoś to panu to załatwię"?!
    > Konsultował? Znaczy się przeczytał napisany tekst i pozwolił aby, po
    > niezbędnych acz idiotycznych poprawkach, wysłać go do druku?! A
    > przynajmniej zrozumiał co przeczytał?

    Być może dysponujesz wyłącznie powyższymi patologicznymi wzorcami i nie
    spotkałeś w życiu normalnej nauki. Jeśli tak, to jest mi naprawdę
    przykro, ale jest jeszcze inny, normalny świat. Gdzie można
    współpracować i nie jest to "spółdzielnią" oraz sprawować opiekę nad
    zespołem w normalny, nie powyżej zacytowany sposób.

    L.