  • Data: 2011-08-17 20:02:07
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 16:19:25 +0200, AL napisał(a):

    > w opcjach beda raczej tylko ustawienia dot. samego systemu.

    I to wystarczy.

    > Ale jak wejdziesz sobie na market->moje aplikacje i klikniesz na jakisz
    > zainstalowanej, to zobaczysz taka opcje jak: 'zezwalaj na automatyczne
    > aktualizacje'. Jesli masz przy tym ptaszka odchaczonego - to go wylacz.
    > Czy da sie to hurtowo? Nie wiem.

    Automatyczne aktualizacje aplikacji nie działają, jeśli system ma wyłączone
    połączenie z internetem.

    > on administruje polaczeniami, nie poszczegolnymi aplikacjami (to juz
    > musisz sobie poszukac w jakims task managerze i opcjach jakie
    > zaakceptowales dla roznych aplikacji zainstalowanych - zazwyczaj w
    > momencie instalacji masz takie pytanie i zazwyczaj nikt tego nie czyta
    > tylko akceptuje)

    Pytanie może być o uprawnienia do łączenia się z siecią, jednak system jest
    nad nimi nadrzędny.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,