  • Data: 2011-08-18 08:58:37
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL pisze:
    > Problem w tym, ze android jest systemem zorientowanym strikte
    > internetowo (praca w chmurze, synchronizacja w chmurze, a najlepiej
    > non-stop dostep do internetu).
    > Dlatego jak decydujesz sie na taki telefon (z systemem android) to
    > powinienes sobie z tego zdawac sprawe i nieco zorientowac w temacie
    > (wiedzac, ze dane pakietowe bez wykupienia pakietu internetowego
    > kosztuja duzo za duzo)

    Wszystko prawda tylko nic nie stoi na przeszkodzie żeby opcje łączenia z
    netem zaprogramować w sposób przyjazny dla użytkownika.
    Są dwie możliwości: albo programiści dali dupy albo nie dali i zrobili
    zgodnie ze zleceniem.
    Ja większość dnia jestem w zasięgu wifi.
    Jestem jakimś ułamkiem promila klientów?
    Sądzę że wątpię.