  • Data: 2011-08-18 08:22:11
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-18 01:47, Q pisze:

    > Czytanie ze zrozumieniem Cie przerasta (powaga).
    >
    > Jak na starej E71 ustawilem, ze ma pytac
    > przy probie polaczenia z internetem innej niz wifi,
    > to wiesz - to dzialalo, i to bez wnikania, czytania instrukcji, itd.
    >
    > Jak na WildFire ustawilem "tylko wifi",
    > to telefon mnie "oklamal" i i tak laczyl sie z platnym netem.
    > Umiem jakotako uzywac google i pewnie znalazlbym rozwiazanie,
    > ale telefon na drugi dzien poszedl na handel
    > (nie lubie tylko dotykowych), wiec nie wnikalem.

    nie chcialem Ci urazic, ale sam jako drugiego tel. uzywam jeszcze
    starusienkiego e51 i wiem co to symbian.

    Problem w tym, ze android jest systemem zorientowanym strikte
    internetowo (praca w chmurze, synchronizacja w chmurze, a najlepiej
    non-stop dostep do internetu).
    Dlatego jak decydujesz sie na taki telefon (z systemem android) to
    powinienes sobie z tego zdawac sprawe i nieco zorientowac w temacie
    (wiedzac, ze dane pakietowe bez wykupienia pakietu internetowego
    kosztuja duzo za duzo)

    Dlatego na rynku istnieja telefony 'bez systemu' badz z systemami jak np
    symbian, windows, bada, ....

    (podobnie jaki jest sens uzywac terminalu blackberry, gdy nie ma sie do
    dyspozycji infrastruktury wykorzystujacej potencjal tego telefonu)

    --
    pozdr
    Adam (AL)