  • Data: 2011-08-18 08:16:09
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-18 01:56, Q pisze:

    > Wez to teraz zdalnie wytlumacz komus kogo to przerasta,
    > np. emerytowi ktoremu wcisneli smartfona
    > i ktory dziwi sie skad ma nieco wyzsze rachunki,
    > odkad wymienil swoja stara Nokie na HTC HD2.
    >
    > Telefony maja byc dla ludzi
    > a nie ludzie dla telefonow.

    sie zgadzam w 100%

    dlatego, wnioskuje za teza: "nie każdy potrzebuje smartfona".

    Przykladowo:
    mojej mamie wytarczy zwykly, najprostszy telefon
    - ma byc latwy w obsludze
    - ma miec czytelny ekran w pelnym sloncu
    - ma dlugo trzymac na baterii
    - zero bajerow (ma byc tylko telefonem)
    dlatego m.in. odstawila jakiegos rozbudowanego samsunga i wziela ode
    mnie staruskiego siemensa (benqsiemensa S... - nawet juz symbolu nie
    pamietam)

    --
    pozdr
    Adam (AL)