  • Data: 2011-08-17 19:58:36
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-17 21:33, AL pisze:
    (...)
    > napisalem, ze nie jest to tajemna wiedza - wystarczy miec tylko porzadna
    > aplikacje, ktora tym wszystkim bedzie zawiadywac bez wchodzenia za
    > kazdym razem w ustawienia systemu.
    > Masz wszystko na gorze widoczne - takie sznurki do pociagania
    > ustawieniami w glebi menu ustawien.

    Ekhem - to o czym pisałeś to kombajn do czereśni, który może i fajny,
    ale tak naprawdę większość rzeczy jest średnio użyteczna i do tego
    niezbyt związana z tematem. Znaczy ja do tego nic nie mam - niech
    każdy używa czego chce, ale podziękuję. Są dużo prostsze.

    > no bo to jest dokladnie to samo co opisalem

    Nie bardzo. Niepotrzebnie skomplikowałeś sprawę. Te widgety od blokady
    transferu ze strony OS i jego aplikacji są naprawdę tak naprawdę
    banalnie proste i w sumie są bistabilne - mamy transfer zawsze, mamy
    tylko po WiFi. I to jest tak naprawdę istotne dla sprawy.